Aviseringar
Rensa alla

Få barn att gråta - på skoj


Ämnesstartare

Till svar på fin fråga. Ibland gråter de för ingenting. Det är inte så kul, ibland "gråter" de För att de vill ha uppmärksamhet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: Så det är inte ok om e gråter av lycka?

men vilket barn gråter av lycka när den blir besviken? det handlar ju om besvikelse & att bli förkrossad

schim: Ibland gråter de för ingenting. Det är inte så kul, ibland "gråter" de För att de vill ha uppmärksamhet

tråden handlar inte om "barn som gråter" tråden handlar om barn som blir lurade, besvikna & förkrossade & att folk tkr det är roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Vissa barn tycker att kampen att ta sig loss är rolig

men hade de ej tyckt det var rligt hade de gråtit & sagt sluta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebell:

men vilket barn gråter av lycka när den blir besviken? det handlar ju om besvikelse & att bli förkrossad

Nu betyder ju inte lycka besvikelse
Menar att hn gråter för att hn får fara till disneyland eller nått som hn villlebell

men hade de ej tyckt det var rligt hade de gråtit & sagt sluta

Roligt o ej roligt är inte samma sak. Tycker de att de är roligt - helt ok.  Tkr de inte det - inte ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebell: Det är kul och okej

Det är inte som att de säger "your father just died" eller något. Det hade varit en annan sak.

(angående Kimmels videos alltså, de är kul och okej. de andra kanske är mer störda)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett ord: Sjukt .. jag skulle inte känna mig säker på en sån föräldrar. Jag skulle smyga upp i natten bajsa på dom, eller värre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Ja, det är ju verkligen jättebra att ge barnen tillitsproblem till sin(a) vårdnadshavare redan i tidig ålder. Glad

(nej.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt.. nu hoppas man att dom lyssnar när vi är så många som protesterar. Man vill göra skillnad.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna unge är sjukt gullig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ok inte kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Vissa barn tycker att kampen att ta sig loss är rolig

då misstycker de ju inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ansiktsuttryck till vissa kommentarer
ni anar inte
haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebell: Det är kul och okej

Sålänge det inte händer emot mig Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

Sålänge det inte händer emot mig Galen

Hihihihi oj vad kul 
en lipgubbe på dt mhihih


   
SvaraCitera