Aviseringar
Rensa alla

få bort myggbett. SNABBT!


Ämnesstartare

är det någon som vet något som tar bort myggbett snabbt ?
har flera på benen, och de är inte så fint till en klänning ja ska ha.
om de finns något bra att hä på så dom försvinner, eller iallafall något som gör att de slutar klia.


   
Citera

amandai:

något som gör att de slutar klia.

att sluta klia. helt seriöst.
det är nog genom att låta dom vara dom försvinner snabbast också


   
SvaraCitera
time
 time

Finns många bra salvor på apoteket, speciellt en som jag tyvärr glömt namnet på nu, men om du inte hinner dit så kan du i princip smeta på vilken oparfymerad fuktgivande hudlotion som helst och sedan låta bli att klia, så går det över. De slutar klia på bara ett par timmar om du låter dem vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klia till de försvinner, med ett rivjärn om det skulle behövas.


   
SvaraCitera

Det är skönt att klia! KLIA!!!


   
SvaraCitera

amandai:

eller iallafall något som gör att de slutar klia.

Det ser inte så vackert ut efteråt, men det som funkar bäst är att klia tills det börjar blöda och vad det nu är för skit myggjäveln sprutar in har kliats bort 😀 haha usch låter jätteäckligt men ja det funkar iaf. Klia på! 😀


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

klia tills det börjar blöda och vad det nu är för skit myggjäveln sprutar in har kliats bort 😀 haha usch låter jätteäckligt men ja det funkar iaf. Klia på! 😀

[cry]

+ jag tror inte det är snyggare till hennes klänning med halvvariga sönderkliade myggbett över hela benen.


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

+ jag tror inte det är snyggare till hennes klänning med halvvariga sönderkliade myggbett över hela benen.

Haha men jag sa ju att det inte var vackert, men hon frågade om det fanns något sätt att få bort dem "ELLER iallafall något som gör att de slutar klia", så det så! 😀


   
SvaraCitera

Använd hydrokortison! 🙂


   
SvaraCitera

finns sån här bedövningssalva som du kan använda


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Haha men jag sa ju att det inte var vackert, men hon frågade om det fanns något sätt att få bort dem "ELLER iallafall något som gör att de slutar klia", så det så! 😀

tror det där var det dummaste botemedlet mot myggbett jag någonsin hört
eventuellt


   
SvaraCitera

och så kan du typ överdosa alsolsprit på dem


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror det där var det dummaste botemedlet mot myggbett jag någonsin hört
eventuellt

elleeeeeeeeeeerr?


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

elleeeeeeeeeeerr?

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta saliv på det funkar får att sluta klia för mig iallafall!


   
SvaraCitera