Aviseringar
Rensa alla

Få bort pinsama grejer från internet


Ämnesstartare

Så kom och tänka på när jag var liten(typ 11) och var väldigt konstigt och skapade den konstigaste hemsida efter den andra, la upp konstiga grejer, gick med i hur mycket sidor som helst för att försöka göra min fjantiga lilla blogg känd etc... Så nu när jag kom på de här vill jag ju gärna ta bort allt så att det inte finns, även fast chansen är liten, att någon hittar det här för det skulle ju vara väldigt pinsamt. 
Men kommer ju ej ihåg vad hemsidorna heter och om jag gjorde det skulle jag förmodligen inte kunna logga in pga lösenord. Hade säkert 550 olika gmail adresser överallt också. Men jag vet inte.
Finns det någon chans att hitta allt de här och sånna fall hur? Eller är det kört SötSöt


   
Citera
Ämnesstartare

Bättre att ha det kvar. Du kommer ha roligt åt det om några år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Bättre att ha det kvar. Du kommer ha roligt åt det om några år.

Wow de va ju mycket till hjälp Tardig  Ne jag vill inte ha kvar det Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda Heart:

Wow de va ju mycket till hjälp Tardig  Ne jag vill inte ha kvar det Glad

Lyssna på vad jag säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

La du upp nå bilder som du själv tagit på hemsidan och har du bilderna kvar på din dator? I sådana fall kan du göra en "reverse image search" på google.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

lagt kort ligger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att få bort det helt och hållet går inte, helt enkelt.
Att hitta de specifika hemsidorna du använt är väl möjligt, men det är nog enklare för dig än för oss. Sök efter texter du tror fanns på sidorna, alternativt gör en reverse image search om du har bilder du tror fanns på sidorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte lite som att kasta alla teckningar man ritade när man var 5 eftersom de är så fula?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Är det inte lite som att kasta alla teckningar man ritade när man var 5 eftersom de är så fula

Man kan ju spara grejorna även om de inte finns publikt sökbara på internet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Man kan ju spara grejorna även om de inte finns publikt sökbara på internet...

Ja, men menar att man inte bör hållas ansvarig för något man gjorde på internet när man var 11.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh, de kommer att dränkas ut och försvinna i internets evigt expanderande och föränderliga domäner till slut
brukade tänka så om sida jag hade ene gång i tiden, men den är omöjlig att hitta vid det här laget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Ja, men menar att man inte bör hållas ansvarig för något man gjorde på internet när man var 11.

Jo men det är väl upp till var och en vad man vill ha publicerat. Dessvärre är det svårt att ångra sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var glad över att du har lämnat något kvar åt efterkommande generationer att skåda när vi ej lever mer. Du kanske är ett känt konstverk om 400 år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Var glad över att du har lämnat något kvar åt efterkommande generationer att skåda när vi ej lever mer. Du kanske är ett känt konstverk om 400 år. 

S3ON:
Var glad över att du har lämnat något kvar åt efterkommande generationer att skåda när vi ej lever mer. Du kanske är ett känt konstverk om 400 år. 

lika snygg som pinoccio statyn med hans långa sexiga näsa som sticker ut så alla kan beskåda den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: det är väl upp till var och en vad man vill ha publicerat.

Om en är dum nog att inte förstå att en publicerar för andra att ta del av då? 


   
SvaraCitera