Aviseringar
Rensa alla

Få en MiniCooper


skal: Nej

Det enda som kanske kan göra en bil tjejig är om den är typ ilrosa. Typ som denna:

penelope_7D0FA3D7-9395-CFB8-70811C1B2165

Hade dock hellre tagit en golf gti då jag aldrig varit förtjust i dom nya minicoopersen... Dock är väl en golf gti betydligt dyrare? Eller?

Hjärta


   
SvaraCitera
skal
 skal
Ämnesstartare

Storchen84:

Det enda som kanske kan göra en bil tjejig är om den är typ ilrosa. Typ som denna:

penelope_7D0FA3D7-9395-CFB8-70811C1B2165

Hade dock hellre tagit en golf gti då jag aldrig varit förtjust i dom nya minicoopersen... Dock är väl en golf gti betydligt dyrare? Eller?

Hjärta

vet faktist inte, det här är en 06a


   
SvaraCitera

skal: vet faktist inte, det här är en 06a

ahaaaaa trodde du skulle få en helt ny -14 minicooper, vilket fick mig att tänka att sådant tackar man ju knappast nej till. Aja, bara o gå in på blocket o jämföra 2006 minicooper sport och be o få en bil du gillar mer i stället om den kostar ungefär lika mycket som coopernTumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera
skal
 skal
Ämnesstartare

Storchen84:

ahaaaaa trodde du skulle få en helt ny -14 minicooper, vilket fick mig att tänka att sådant tackar man ju knappast nej till. Aja, bara o gå in på blocket o jämföra 2006 minicooper sport och be o få en bil du gillar mer i stället om den kostar ungefär lika mycket som coopernTumme upp

Hjärta

den var fett kul o köra hahahh snabb var den ju också... men liten


   
SvaraCitera

Hallå tacka och ta emot typ...... du får för fasen en bil. Sluta tramsa.


   
SvaraCitera
skal
 skal
Ämnesstartare

Gubbe i Järna:
Hallå tacka och ta emot typ...... du får för fasen en bil. Sluta tramsa.

har redan en bil
cash flow


   
SvaraCitera

skal:

har redan en bil
cash flow

😛

Tacka nej då. 


   
SvaraCitera

trodde frågan var om du skulle "tacka ja" till en sådan eller inte så klickade på ja. Nej, jag tycker heller inte att bilar har något kön men samtidigt gillar ofta killar och tjejer olika bilar.. Jag är tjej och drömmer faktiskt om en miniCooper cab.. Men tycker absolut inte att dem är tjejiga på något sätt! 


   
SvaraCitera
skal
 skal
Ämnesstartare

Leone98:
trodde frågan var om du skulle "tacka ja" till en sådan eller inte så klickade på ja. Nej, jag tycker heller inte att bilar har något kön men samtidigt gillar ofta killar och tjejer olika bilar.. Jag är tjej och drömmer faktiskt om en miniCooper cab.. Men tycker absolut inte att dem är tjejiga på något sätt! 

hahah okej 🙂 det här är ingen cab, men den e söt ändå!


   
SvaraCitera