Aviseringar
Rensa alla

Få en störe penis


höna:

han kunde inte knulla efter d ialf

Men det kanske han inte fick göra innan!!!11


   
SvaraCitera
höna

RakatKadaver:

Men det kanske han inte fick göra innan!!!11

hahahha true story bro[blush]


   
SvaraCitera

höna:

hahahha true story bro

Tufft värre.


   
SvaraCitera

Funkar, den blev 30 cm på tre dar.


   
SvaraCitera

" Startpaket - 595 sek

Välj det här paketet om du inte har använt eller hört talas om vår produkt tidigare och testa själv hur positiva effekterna är. Två månader är allt som krävs för dig att vara nöjd med dina starkare erektioner och en penis längre med 3 cm.
Förpackningar: 1
Tid: 2 månader
Effekt: + 3cm
Ekonomipaket - 1090 sek

Ett paket som garanterar dig optimala effekter. Efter du är klar med behandlingen kommer din penis ha en betydligt grövre omkrets och vara 5 cm längre.
Förpackningar: 2
Tid: 4 månader
Effekt: + 5cm
Rekommenderat Paket - 1585 sek

Välj detta paket, om du vill fullt utnyttja möjligheten som XtraSize ger dig. Din penis kommer nå sin maximala omkrets och dess längd kommer öka med extra 7,5 cm.
Förpackningar: 3
Tid: 6 månader
Effekt: + 7,5cm
"

På ett år har man alltså fått 15 cm längre penis, efter 10 år har man alltså en penis på över 1,5 meter!!

Efter endast 20 år kan man nöja sig med att kunna nå andra änden på en 25 meter lång basäng med sin förlängda kuk! Efter endast 30751360000 år kan man nå till månen med sin kuk.

När evigt liv har uppfunnits tänker jag fan starta en prenumeration, ska bli skönt att kunna ligga i Kina från soffan i Sverige.


   
SvaraCitera

Det finns definitivt sätt att påverka kukens estetik och låt inte någon säga annat. Rekommenderar att du läser ett par artiklar här om du är intresserad. Ju mer information om konceptet du har desto bättre. Finns även ett stort forum där folk delar med sig av sina framgångsrecept och misslyckanden.

http://www.pegym.com/articles/penis-enlargement

Ett av många nybörjarscheman:
http://www.pegym.com/forums/beginners-forum/2166-jps-90-day-beginner-routine.htm...

Själv har jag fanatiskt ägnat mig åt skiten i snart ett år - inte för att jag ville ha en nämnvärt större åderpåle, utan för att ha en så välmående, välformad och kraftfull som möjligt. Har i processen även ökat längden från 15 cm till 18 cm och omkretsen från 13 cm till 14,5 cm. Med hjälp av PC-muskelövningar kan jag även komma flera gånger på raken utan att få utlösning eller behöva vila emellan.

Om du orkar med att utföra övningarna korrekt under längre tidsperioder är resultat i princip garanterade men hela proceduren är väldigt krävande både tidsmässigt och motivationsmässigt.


   
SvaraCitera