Aviseringar
Rensa alla

Få ett seriöst förhållande


Ämnesstartare

Börjar känna mig alltmer uppgiven och hopplös. Har haft det svårt med kompisar nästan hela livet, men på senare tid har det lyckligtvis börjat släppa. Följaktligen har jag inte heller träffat så mycket tjejer förrän nyligen och aldrig heller haft något förhållande (är 19 år). Nu vill jag verkligen träffa någon att dela mitt liv. Umgås så mycket jag kan med tjejer och har även dejtat ganska många. Vi ses alltid ett par ggr och sedan dör det bara ut...

Hur ska man göra egentligen? Man vill ju inte verka desperat och tjata om att ses hela tiden och inte heller vara för passiv. Självklart passar man inte tillsammans med alla, men det känns verkligen som att det borde slå rätt någon gång.

Hur länge brukar ni hålla på och leta efter ett förhållande innan ni träffar någon?


   
Citera

Granna:

Hur ska man göra egentligen?

Du tar henne på tuttarna på första dejten. Gillar hon det inte så kör du på nästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dödgrävarn:

Du tar henne på tuttarna på första dejten. Gillar hon det inte så kör du på nästa.

Ingen bra idé kanske, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aah, fyfan för tjejer.


   
SvaraCitera

Granna:

Ingen bra idé kanske, nej.

Nähä... Söv ner dom och ha sex med brudarna då? Dom kan ju liksom inte säga nej då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granna:

Hur länge brukar ni hålla på och leta efter ett förhållande innan ni träffar någon?

Jag hittade inte "rätt" fören jag slutade leta [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granna:

Hur länge brukar ni hålla på och leta efter ett förhållande innan ni träffar någon?

Sök inte, låt det komma då det kommer, fortsätt att träffa tjejer och ställ inte så stora krav om att du måste lyckas jämt [wink]


   
SvaraCitera

läs the game! jag som är tjej hatar boken, för att den ger killar baksluga tips som faktiskt funkar! den är skriven mest för att lära vilken kille som helst att scora med snygga brudar. och även om ditt mål är lite djupare än så så ger det dig åtminstånde en chans till mer upmmärksamhet?


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

läs the game

[smile]


   
SvaraCitera

Sedan så låter det som att din strävan till en flickvän är så stor att det kanske kväver möjligheten lite? du frågar hur länge vi brukar leta efter förhållanden, men jag ska vara ärlig, enda gången det riktigt funkat så letade jag inte, jag bara märkte att, "hey, denna killen var trevlig och jag vill träffa honom igen" så jag denne kille en anledning att behöva ha mitt mobilnummer på sin telefon (en oskyldig anledning till en början) och nu har vi varit ihop i ett år. alla gånger då jag försökte så misslyckades jag, även om dessa killar ibland kommit tillbaka som vänner, vilket också är bra!


   
SvaraCitera

DoktorMaJk:

Aah, fyfan för killar.

Sämsta könet, lätt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Sämsta könet, lätt.

Tjejer ja, utrota hela bunten. We dont need you!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ha sex right away (become friends till o börja med, vill säga. men visa ändå att du gillar henne mer än en vän) och inte göra slut över fjantiga småsaker är väl bas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förhållanden går alltid i kras och du blir lämnad och sårad, mår dåligt en längre period. Kärlek är skit men ändå vill man ha någon =/


   
SvaraCitera

DoktorMaJk:

Tjejer ja, utrota hela bunten. We dont need you!

Åååååh tjejer


   
SvaraCitera