Aviseringar
Rensa alla

Få honom


Ämnesstartare

Halloj 🙂 jag berättade för min crush för ungefär ett halvår sedan att jag gillade honom, men han såg mig bara som en vän och syftade väl ungefär på att jag inte riktigt var en sån tjej han skulle kunna vara tillsammans med. Vi forsatte vara vänner ett tag, men sen började han ta avstånd. Nu, nyligen har vi börjat "umgås" igen pga. gemensamma vänner. Så vi träffas liksom tillsammans med vårt "gäng" då. Visst är det lite stelt ibland, men det försvinner mer o mer verkligen 🙂 Iallafall, jag vet att det låter töntigt.. men har inte riktigt kommit över honom än. Finns det någon chans i världen att han kan falla för mig? Eller är det liksom så att har han inte fallit vid detta laget, är det kört? :/ Finns det något som iaf kan öka mina chanser att få honom intresserad? Typ le mot honom mycket? 


   
Citera
Ämnesstartare

Var dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Var dig själv

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var dig själv-rådet är ju lite superfluous, vad man än gör så är det ju sprunget från ens eget medvetande. Man är alltid sig själv, även Hitler var sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Menar att hon inte skall behöva anpassa sitt vanliga jag efter någon annans önskemål :(( 


   
SvaraCitera