Aviseringar
Rensa alla

Få honom på fall


Ämnesstartare

Allt är ganska krånligt. Men jag var tillsammans med en kille i ca 1 år, sedan gjorde vi slut, men jag kunde aldrig riktigt glömma honom. Han skaffade en ny tjej, som han nu väntar barn med. Dom är dock inte tillsammans längre, men har bestämt sig för att barnet ska de behålla tillsammans. Vi träffades ett par gånger när de var tillsammans. Och nu har vi börjat träffas ännu mer eftersom de är slut mellan dom. Jag känner bara hur kär jag är i honom och att jag vill att han ska bli min som förut! Han har ju mycket att tänka på då han ska bli pappa och säger att han har ungefär lika starka känslor för sitt ex som för mig. Detta gör mig väldigt nere och nu är frågan hur gör jag för att få honom bli kär i mig? Han vet inte hur mycket han igentligen betyder för mig. Känns också dumt att sitta med en kärleksförklaring då han väntar barn med en annan och igentligen inte ens verkar känna att jag är någon speciell för honom.


   
Citera

Pistolhot.


   
SvaraCitera

Bryt hans ben.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

En bra grej är att lära sig att stava till egentligen.

Tror förresten att han är rätt över dig, och finns väl ej så mycket du kan göra om han ej vill vara tillsammans med dig igen.

Varför gjorde ni slut från början?


   
SvaraCitera

a12345b:

han ska bli pappa

a12345b:

lika starka känslor för sitt ex som för mig

a12345b:

jag vill att han ska bli min som förut!

glöm det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gör jag för att få honom på fall var min fråga! =(


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

a12345b:

Hur gör jag för att få honom på fall var min fråga! =(

honolulu:

glöm det


   
SvaraCitera

a12345b:

Hur gör jag för att få honom på fall var min fråga! =(

Jonnybravo91:

Bryt hans ben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vadå bryt hans ben. Fattar ingenting. Han ska bli min å så e de med det, det är bara det.. Hur man går till väga.


   
SvaraCitera

a12345b:

Han ska bli min å så e de med det, det är bara det..

Du säger det åt honom och låser in honom i ditt rum tills han inser det.


   
SvaraCitera

a12345b:

Han ska bli min å så e de med det

Du kan inte ta/äga en annan människa [mad]

a12345b:

han har ungefär lika starka känslor för sitt ex som för mig.

Om du vill vara tillsammans med honom kanske det är en idé att försöka ha något slags öppet förhållande. Oavsett om ni är tillsammans eller ej så kommer han att behöva spendera en hel del tid med sitt ex om de ska ha barn ihop, du gör nog bäst i att inte stå i vägen där.

Läs på lite om relationsanarki eller något och känn efter om du tror att det är något som kanske skulle fungera för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha ha. Men en sista. Är det verkligen ok att säga till honom att jag vill ha honom som min kille. (I rädsla av att skrämma bort honom då han redan har mycket å tänka på antar jag.) Har inte sagt det ännu, även om han har undrat vart jag vill komma med allt detta då vi ses nu.


   
SvaraCitera
zIGGE

a12345b:

Är det verkligen ok att säga till honom att jag vill ha honom som min kille.

Ja.

a12345b:

även om han har undrat vart jag vill komma med allt detta då vi ses nu.

Var rak. Ni är ju ganska lång inne, kan bara gissa hur detaljerna ser ut. Säg som det är, låt det inte bli ett ???.


   
SvaraCitera

låt honom spruta i dig också, visar du att du är minst lika bra som henne!


   
SvaraCitera

a12345b:

säger att han har ungefär lika starka känslor för sitt ex som för mig.

[tard]


   
SvaraCitera