Aviseringar
Rensa alla

Få katt att kräkas


Paseo
Ämnesstartare

utan att skada henne..... 

jag vet inte vad hon har ätit men hon har vart väldigt besvärad i ett par timmar och harklat sig väldans


   
Citera
KSENIA

ÄR HON UTOMHUS IBLAND


   
SvaraCitera

Kräkmedel :v


   
SvaraCitera

ätit hår igen eller?


   
SvaraCitera

snus kanske fungerar Galen


   
SvaraCitera

brukar blöta en snus o klämma ut saften över kattmaten. Då spyr den upp o man behöver inte mata den på ett par dagar. Första gången kan kännas lite obehaglig och läskig, men dom verkar klara sig bra. Tror inte att jag lyckats mata dom med en hel snus nån gång, men det skulle säkert bli alldeles för mycket ändå.


   
SvaraCitera

Bobby Blade:
brukar blöta en snus o klämma ut saften över kattmaten. Då spyr den upp o man behöver inte mata den på ett par dagar. Första gången kan kännas lite obehaglig och läskig, men dom verkar klara sig bra. Tror inte att jag lyckats mata dom med en hel snus nån gång, men det skulle säkert bli alldeles för mycket ändå.

Att ge katten nikotinförgiftning är nog rätt jävla dumt, även om det är effektivt. Tänk på att deras små kroppar förmodligen inte tål i närheten av så mycket nikotin som en människa


   
SvaraCitera

Lífþrasir:

Att ge katten nikotinförgiftning är nog rätt jävla dumt, även om det är effektivt. Tänk på att deras små kroppar förmodligen inte tål i närheten av så mycket nikotin som en människa

RodnarRodnar


   
SvaraCitera

Kör ner två fingrar i halsen på'n.


   
SvaraCitera

Bobby Blade: brukar blöta en snus o klämma ut saften över kattmaten.

Hoppas du skojar. Du riskerar att döda din katt.


   
SvaraCitera

var är isola? vänta bara tills hon ser det här.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Bobby Blade:
snus kanske fungerar Galen

tror detta 


   
SvaraCitera

Hjärta

framtidsmord:
var är isola? vänta bara tills hon ser det här.


   
SvaraCitera

framtidsmord:

Hoppas du skojar. Du riskerar att döda din katt.

jaa klart Rodnar har ingen katt heller o skulle aldrig göra så mot syskonens katter eller någon annan för den delen ! LedsenRodnar


   
SvaraCitera