Aviseringar
Rensa alla

Få killen som nobbade dig


Ämnesstartare

Hur får man en kille som ignorerat en upprepade gånger att få upp ögonen för en igen?

Kan tillägga att vi har fått väldigt bra kontakt flera gånger, och han har visat tecken på att gilla mig lite grann förr i tiden.. men det var bara när vi var ensamma. Sen övergick han mer och mer till att behandla mig som luft (han fick en tjej och slutade helt att hälsa).

Men jag återupprättade kontakten för ungefär ett år sen, det verkade gå bra till en början men var tyvärr lite för "på", och nu har jag tydligen skrämt bort honom igen. Plus att han bara verkar intressera sig för populära tjejer i innegänget, som är kompis med hans kompisar. [sad] Jag är inte en populär tjej som känner rätt människor..

vad ska jag göra?
Någon som lyckats med den här situationen?


   
Citera

Han verkar ändå vara en douche.


   
SvaraCitera

The May Queen:

Hur får man en kille som ignorerat en upprepade gånger att få upp ögonen för en ige

varför vill du ha en kille som ignorerar dig upprepade gånger?........


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Han verkar ändå vara en douche.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför vill du ha en kille som ignorerar dig upprepade gånger?........

jag älskar det mesta med honom, förutom att han har ignorerat mig..[sad] dessutom tänker vi nästan likadant och jag har nog aldrig haft så lätt för att snacka med någon i hela mitt liv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Han verkar ändå vara en douche.

ja, jag börjar faktiskt misstänka det..
[sad][n]
tyvärr har han visat så många bra och intressanta sidor så att jag intalar mig att det finns någon mycket relevant anledning till att han dissar mig, och att han inte alls är en skithög utan..
AAAHGG!
fan vilket nöt jag är [rolleyes]


   
SvaraCitera

Om han dissar dig så kanske han inte är intresserad av dig :/


   
SvaraCitera

The May Queen:

fan vilket nöt jag är[rolleyes]

Kallas det inte att vara tjej?[shake]

Nejdå men om det var en genuint trevlig och omtänksam person hade han inte behandlat dig så. Sen är det klart att man dras lite till folk man inte kan få så lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Om han dissar dig så kanske han inte är intresserad av dig :/

nej, tråden handlar lite om hur jag ska få honom att bli intresserad igen..

Dan_the_ironman:

Kallas det inte att vara tjej?

tjejer är kossor och killar är svin..? [sad]

Dan_the_ironman:

Nejdå men om det var en genuint trevlig och omtänksam person hade han inte behandlat dig så.

jo, kanske.. av den enkla anledningen att han märkte att jag var intresserad av honom och backade snabbt som fan..

Dan_the_ironman:

Sen är det klart att man dras lite till folk man inte kan få så lätt.

ja, tydligen. önskar att det var tvärtom..


   
SvaraCitera

The May Queen:

ja, tydligen. önskar att det var tvärtom..

Du får väl kolla lite nogare i din omgivning. Folk som är genuint snälla läggs inte märke till på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du får väl kolla lite nogare i din omgivning. Folk som är genuint snälla läggs inte märke till på det sättet.

jag har hittills inte träffat någon genuint snäll kille som jag attraheras av, vilket är min stora sorg i livet. Men jag ska försöka kolla upp saken..


   
SvaraCitera

The May Queen:

som jag attraheras av

Du gillar väl idioter helt enkelt? Det lär dock vara en mognadsfråga om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

idioter

är en definitionsfråga.

Dan_the_ironman:

Det lär dock vara en mognadsfråga om jag ska vara ärlig.

Jag hoppas verkligen det..


   
SvaraCitera

The May Queen:

nej, tråden handlar lite om hur jag ska få honom att bli intresserad igen..

Oj läste faktiskt inte så noga[crazy]

Kan du inte bara prata med honom om det? Liksom om han redan har dissat dig upprepade gånger så kan det inte bli värre.


   
SvaraCitera

Gå vidare eller låt han få komma till dig istället, om han inte verkar bry sig så skit i honom.
Det finns miljontals andra där ute som skulle kunna döda för att få prata med dig, tro mig:)


   
SvaraCitera