Aviseringar
Rensa alla

få-kontakt-tips


Ämnesstartare

Haha, jag har en lite rolig fråga, jag är nämligen intresserad av en kille som jobbar i kassan på biosalongen, ca. 17 år kanske. Jag har träffat på honom flera gånger när jag varit på bio, och han pratade lite smått så där som man nu gör. Har ni några som helst tips på hur jag kan få kontakt med honom? Tänkte nästan att jag lite på skämt skulle ha skrivit min msn på en lapp och lagt den vid kassan 😉 men det kanske verkar en aning desperat.. Har ni några ideer? 😀


   
Citera
Ämnesstartare

Fisken_:

skrivit min msn på en lapp och lagt den vid kassan

Varför inte?, det är ju orginellt och lär ju göra ett positivt intryck iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisken_:

Tänkte nästan att jag lite på skämt skulle ha skrivit min msn på en lapp och lagt den vid kassan 😉

Tyckte jag lät som en bra idé[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra, då gör jag väl det.. om jag vågar, hehe, lite pinsamt sen ifall han dissar mig, då lär jag inte gå på bio ofta längre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisken_:

Bra, då gör jag väl det.. om jag vågar, hehe, lite pinsamt sen ifall han dissar mig, då lär jag inte gå på bio ofta längre!

De är väl snarare så att han inte vågar jobba kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

De är väl snarare så att han inte vågar jobba kvar

haha, det kan ju också hända 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisken_:

haha, det kan ju också hända 😉

Kanske borde fråga han om han har flickvän eller något innan.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

cannabis:

Kanske borde fråga han om han har flickvän eller något innan.

onödigt tkr jag... det får du ju ändå reda på ganska snabbt när du väl börjar skriva med han på msn[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttsoppa:

onödigt tkr jag... det får du ju ändå reda på ganska snabbt när du väl börjar skriva med han på msn

Nej han kanske tycker hon är skit ful brud och kastar lappen direkt men han kan ju kasta den av flera anledningar eller att han tappade bort den. Alltid bra att vara säker tänk dessutom om någon annan får lappen. Kul flirta med fel kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg "hej kexet står du här och smular" nästa gång du står i biokön så får du honom[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå fram o säg: har du sett den där filmen, där en tjej frågar en kille på en biograf om han sett en film och så slutar det med att killen o tjejen gifter sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera