Aviseringar
Rensa alla

Få man inte söka vänner här? (Killar inte avsatt för er!)


Ämnesstartare

Skapade en tråd...för att försöka få vänner här innan, vadå få man inte göra de ens eller?

Varför blir man då tolkad som en kontaktannons?? de förstår jag inte..eller drog missbruk? öhh men de e ju inte så svårt att lista ut de var ju bara killar som hann gå in å förstöra allt..

Dom e ju helt enkelt sånna som bara förstör...inte mängden men en del, som saknar alla skruvar på rätt plats.

Trist att ni bara lägger tid på de. Ni som inte har här i göra, behöver ju inte vara här å förstöra för andra heller...

Hoppas de finns några trevliga människor där ute endå:( ibland tvivlar man faktiskt. tyvärr:([n]

Dold text: **Flying by my heart*


   
Citera

Flyingyou:

(Killar inte avsatt för er!)

KONSDISKRIMINERING OMGZ[surprised][surprised][surprised][surprised] *anmäla missbruk*


   
SvaraCitera

Men vadå? Du får väl anpassa dig efter reglerna som alla andra. Är du ute efter vänner kan du ju gå in i chatten eller helt enkelt välja ut några på måfå och skriva i deras jävla gästböcker.
Forumet är till för att diskuteras i. Vad är det att diskutera i en kontaktannons?


   
SvaraCitera

Det är fel sätt att skaffa vänner på. Riktiga vänner skaffar man genom att man av en slump börjar snacka om nåt man har gemensamt i ett forum och sen fortsätter det till msn och så vidare [no-no]


   
SvaraCitera

Men du kan ju skapa en blogg där du söker vänner...


   
SvaraCitera

"hej...ditt pucko...gör man så eller?
vad e de för fel på dej. jag få väl skriva som jag vill så länge..jag inte använder fula ord å liknande...

Drog missbruk var de de enda du kom på...
du e kanske en av dom som våldtar folk här på UM. bruka va sånna som håller på så som du..!! bara å göra så för så skriver man inte.min tråd blev låst tack vare dej.
Såg de ut som killar skulle vara där öhh nej! idioter finns de visst massor av i världen. SKÖT DEJ SJÄLV Å SKIT I ANDRA I FORTSÄTTNINGRN, så lever du längre som man brukar säga. å folk blir dessto gladare om du svarar på de du ska å håller dej borta från de du inte har å göra med."

Från ditt pm som du skickade till mig. Konstigt att en trevlig person som du inte får vänner[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mej kränkt över att denna tråd inte är avsedd för mej [sad] jag är också människa [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Känner mej kränkt över att denna tråd inte är avsedd för mej jag är också människa

Men de konstiga var ju den var till tjejer främst. men du läste den ju endå. men visst om du vill bli min vän kan du ju alltid försöka..hejsvej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Forumet är till för att diskuteras i. Vad är det att diskutera i en kontaktannons?

hahah..oekj..sant...få väl förska förstå det..då..tack hejsvej.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera