Aviseringar
Rensa alla

Få mig må illa tack.


Ämnesstartare

Jag är skit hungrig och jag kommer nog inte få någon mat idag .
Har inte något lim eller bensin hemma häller -
Skulle vara tacksam om jag kunde få en ätstörning tack! [y]


   
Citera
Ämnesstartare

Haha, varför får du ingen mat då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Haha, varför får du ingen mat då?

Ganska komplicerat men får inget jobb och försöker ta körkort och för ha närmare till skolan utan att behöva åka massa dyra bussar så bor jag hos min farsa.

Vilket är ett jävla rövhål som skall ha betalt för mat som jag aldrig får och jag har blivit en jävla slav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bo hos din mamma då [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte svårt att bli lite halvanorexia. Testa att leva på ett äpple några dagar. Det gjorde jag. När man ska börja äta igen är det faktiskt lite jobbigt. Man äcklas lite av andra när de äter osv. Det funkar. Lycka till! : )

Om du bara vill bli sjukdom för en liten stund så kan du alltid kolla härliga thinsperationvidesos på youtube : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Bo hos din mamma då [chocked]

Nej hon är jätte fattig och sjuk i cancer jag klarar inte av trycka ner hennes ekonomi mer en vad hon redan har de.

Pappa är ändå miljonär men han är bara elak han är sadist eller nått, vet inte va de är för fel på han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart bor du unge man? ska jag sända dig lite mat?
ev. börja tycka du själv är asfet och låt därför bli maten. ev. palla äpplen från grannens äppelträd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Nej hon är jätte fattig och sjuk i cancer jag klarar inte av trycka ner hennes ekonomi mer en vad hon redan har de.

borde du vara hos henne, som stöd?

cannabis:

Pappa är ändå miljonär men han är bara elak han är sadist eller nått, vet inte va de är för fel på han.

haha fyfan va synd, han är säkert sadist [badgrin]
Hur fan kan man kräva pengar för mat av sin egen son, pengar till hyra förstår jag.. men mat?! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I dag serveras det nog linssoppa, välkommen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Ganska komplicerat men får inget jobb och försöker ta körkort och för ha närmare till skolan utan att behöva åka massa dyra bussar så bor jag hos min farsa.

Vilket är ett jävla rövhål som skall ha betalt för mat som jag aldrig får och jag har blivit en jävla slav.

Bo hos mig eller ge mig din adress så kan jag skicka mat till dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

vart bor du unge man? ska jag sända dig lite mat?
ev. börja tycka du själv är asfet och låt därför bli maten. ev. palla äpplen från grannens äppelträd?

äpplen finns de inte många här fy fan [sad] men jag hoppas jag kommer på nått .

Regn:

haha fyfan va synd, han är säkert sadist [badgrin]
Hur fan kan man kräva pengar för mat av sin egen son, pengar till hyra förstår jag.. men mat?! [tard]

Han tog alla mina pengar när jag gick i 8an (3000 kr) sparpengar från 5-8 då. Allt bara för att ha makt över mig.
De är de allt handlar om att han vill jag ska vara beroende av honom.

Regn:

Då borde du vara hos henne, som stöd?

Funderar på åka till henne idag men blir sent isf så jag kan åka gratis.
Har en del pengar efter jag jobbade i sommras men de är pengar som är till för om allt går käpprätt åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Bo hos mig eller ge mig din adress så kan jag skicka mat till dig!

Har väl ingen adress direkt eller nått hem. men de är väl i Göteborgs trakterna .


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Ätstörningar


   
SvaraCitera

Jag kan skicka nudlar till dig om du vill. Går du i skolan? Annars kan du ju alltid smyga in på en gymnasieskola och käka lite, i och för sig lite sent nu.

Jävla idiot till farsa du har. Finns det ingen mat hemma alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag kan skicka nudlar till dig om du vill. Går du i skolan? Annars kan du ju alltid smyga in på en gymnasieskola och käka lite, i och för sig lite sent nu.

Jävla idiot till farsa du har. Finns det ingen mat hemma alls?

Nej det är okej jag kan säkert fixa mat, brukar göra de när han inte är hemma. Han är ganska sjuk han tillåter mig inte massa saker bara för han vill ha makten.

Slutade skolan i våras .

Men jag får la chansa på att jag får använda de pengarna jag har.
Och hoppas på få ett svartjobb eller något inom kort.


   
SvaraCitera