Aviseringar
Rensa alla

Få mig må illa tack.


Ämnesstartare

cannabis:

Har väl ingen adress direkt eller nått hem. men de är väl i Göteborgs trakterna .

Gött! Ta en vagn till mig då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Gött! Ta en vagn till mig då!

Jag fixar de här vill bara må illa så jag inte tänker på mat hela tiden .

Tack ändå [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Jag fixar de här vill bara må illa så jag inte tänker på mat hela tiden .

Tack ändå [love]

There's no way back.
Aja. Detta var den äckligaste bilden jag kunde hitta:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Han tog alla mina pengar när jag gick i 8an (3000 kr) sparpengar från 5-8 då. Allt bara för att ha makt över mig.
De är de allt handlar om att han vill jag ska vara beroende av honom.

Öh mår han bra eller vad?[confused] Vilken skitpappa du har, I hope karma comes and gets him! [mad]

cannabis:

Funderar på åka till henne idag men blir sent isf så jag kan åka gratis.
Har en del pengar efter jag jobbade i sommras men de är pengar som är till för om allt går käpprätt åt helvete.

Jag tycker att du borde åka till henne och spendera tid tillsammans [y] speciellt nu när hon har cancer, inte dirket den tiden man vill vara ensam.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^^ Vad är det???

Godis inehåller lös och slakteriavfall. Soja får sin gooooda smak med hjälp av människohår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Jag tycker att du borde åka till henne och spendera tid tillsammans [y] speciellt nu när hon har cancer, inte dirket den tiden man vill vara ensam.[sad]

Hon har haft cancer i 3 år snart och de har la inte blivit någon skillnad mer en att hon klarar ta hand om sig mer nu en då.
Förr fick jag vara den som hjälpte henne hela tiden men jag mådde dåligt av alla press hela tiden drack mycket rökte en del .
Blev aggresiv och så kände jag mig som en belastning.

Och hon har gjort så mycket för mig så jag känner mig bara dum i huvet när jag är där och kostar pengar. tror hon får 5000 kr i månaden och hyran kostar ganska mycket min syrra bor där också .

Regn:

Öh mår han bra eller vad?[confused] Vilken skitpappa du har, I hope karma comes and gets him! [mad]

De är många som tror han är psykopat! Han har nog blivit rik för han knappt har ett samvete och kan tjäna pengar på såna sätt.

Rock Lee:

There's no way back.
Aja. Detta var den äckligaste bilden jag kunde hitta:

Tack [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Tack [blush]

Så lite så!
[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Hon har haft cancer i 3 år snart och de har la inte blivit någon skillnad mer en att hon klarar ta hand om sig mer nu en då.

Jaha [bigsmile], men gå dit för att hälsa på henne ändå, hon blir säkert glad när hennes son kommer och hälsar på 🙂 .. Föresten så är det väl bättre än att vara hemma hos din pappa :/ .

cannabis:

Förr fick jag vara den som hjälpte henne hela tiden men jag mådde dåligt av alla press hela tiden drack mycket rökte en del .
Blev aggresiv och så kände jag mig som en belastning.

Shit 🙁 .. Snällt att du hjälpte henne iaf.. Jag skulle hjälpa min mamma 100% om hon hade cancer [cry] fan vilken läskig tanke [chocked]

cannabis:

De är många som tror han är psykopat! Han har nog blivit rik för han knappt har ett samvete och kan tjäna pengar på såna sätt.

Hehe så kan e ganska känd för sin cruelty [crazy] ..Pengar kan aldrig köpa kärlek [no-no] Din pappa kommer nog märka det snart..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Hehe så kan e ganska känd för sin cruelty [crazy] ..Pengar kan aldrig köpa kärlek [no-no] Din pappa kommer nog märka det snart..

Han vet de redan men han bryr sig inte. han har bara kärlek till sig själv. _

Han fick en hjärntumör men överlevde den helt plötsligt under den tiden så ångrade han sig och skulle bli en bra pappa sa han. Men tillbaka där de började igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

har du ingen sydamerikans kompis? hos dom får man alltid massa mat[bigsmile]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Testa att leva på ett äpple några dagar

ett äpple, några dagar... det kankse var lite väl lite^^
ett äpple om dagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hiphophoran:

ett äpple, några dagar... det kankse var lite väl lite^^
ett äpple om dagen?

Nej ett äpple [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nog börjat må illa av att äta godis, kanske av att dricka läsk också[sad]
Får iaf hicka av läsk, hatar hicka[mad]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Nej ett äpple [rolleyes]

[chocked]


   
SvaraCitera