Aviseringar
Rensa alla

Få nya vänner / flickvän


Art deco:

Funkar på korkade typ.

Ja, exakt, alla andra intelligenta människor med iq över 150 ba.

"ÖHH FÖRSÖKER DU DELTA I DET HÄR SAMTALET!??!?! UUT MED DIG DU ÄR INTE GENUINT INTRESSEAD AV DET HÄR OCH DU HAR INTE BERÄTTAT OM HELA DITT LIV OCH VISAR INTE FULLT UT VEM DU ÄR SOM MÄNNISKAHH!!!!"

eller så är en intelligent människor kanske öppen för nya människor och upplevelser, eller är det smarta människor som är inskränkta och korkade människor som är öppna, jag kanske minns fel?


   
SvaraCitera

Klorofyl:

"ÖHH FÖRSÖKER DU DELTA I DET HÄR SAMTALET!??!?! UUT MED DIG DU ÄR INTE GENUINT INTRESSEAD AV DET HÄR OCH DU HAR INTE BERÄTTAT OM HELA DIT LIV OCH VISAR INTE FULLT UT VEM DU ÄR SOM MÄNNISKAHH!!!!"

Du har inte upptäckt så mycket.


   
SvaraCitera

Art deco:

Du har inte upptäckt så mycket.

ja, nä, gud nej, fy fan för mig


   
SvaraCitera

Klorofyl:

eller så är en intelligent människor kanske öppen för nya människor och upplevelser, eller är det smarta människor som är inskränkta och korkade människor som är öppna, jag kanske minns fel?

Tjejer får ju "Tjaläget" ganska ofta, menar jag. De vanliga frågorna reageras olika mellan fjortisar och vanliga, första intryck.


   
SvaraCitera

Art deco:

Tjejer får ju "Tjaläget" ganska ofta, menar jag. De vanliga frågorna reageras olika mellan fjortisar och vanliga, första intryck.

Ja jo men jag tror att vi båda förstod att jag syftade på tillfällen då nivån ligger lite högre än TJA BRUDÄÄÄÄÄN!


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Ja jo men jag tror att vi båda förstod att jag syftade på tillfällen då nivån ligger lite högre än TJA BRUDÄÄÄÄÄN!

Klorofyl:

Art deco: Tjalägetbrasjälv är inte genuint.
Det är skitsamma, man får fejka lite i början.

Ursäkta mig!


   
SvaraCitera

Art deco:

Ursäkta mig!

Inte bokstavligt..

Min poäng: Man får låtsas vara mer intresserade av folk än man är i skolan och liknande situationer för att lära känna någon, de flesta gångerna iallafall, vilket innebär att man fejkar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

våga vägra känna dig som ett offer, för det är du inte! är tjej men vet hur det känns. om ngn vill "sätta dig på plats" så kan de ju gå och ta sig ngn stans. Om de är omogna är det ju deras problem 🙂

ta det i din takt bara, våga vara den du vill vara innerst inne, och glöm aldrig att det är de shyssta grabbarna som vinner i längden [wink]


   
SvaraCitera

Katz:

Men fan va ni var positiva då.

Ja alltid.


   
SvaraCitera

Katz:

Gillar tjejer smarta killar eller? Det är ju väldigt individuellt, men generellt sett?

Beror på om du är smart och cool/jordnära/soft.

Många som är utpräglat smarta är inte snygga, av någon konstig anledning. De är även... ofta lite nördiga, på ett negativt sätt.

Jag gillar inte 100% korkade killar, hur snygga de än är. jag gillar inte heller nån bara för att den är smart. en blandning liksom. Förövrigt är Ensamvargen och Klorofyl smarta människor.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

Förövrigt är Ensamvargen och Klorofyl smarta människor.

alltså...
Lyssna på dem. [y]


   
SvaraCitera

Katz:

stämpeln opopulär,

lol ofta man vill va populär[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räddochstark:

ta det i din takt bara, våga vara den du vill vara innerst inne, och glöm aldrig att det är de shyssta grabbarna som vinner i längden

Joo visst... fan heller. Varför skulle vi göra det? En taskig attityd och en fint leende är det enda tjejer bryr sig om, och våga inte påstå något annat, får då ljuger du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

lol ofta man vill va populär

Ja, jag vill vara populär och omtyckt, men om det innebär att jag måste förvandlas till någon jag inte vill vara så är det inte värt det..


   
SvaraCitera

Katz:

Ja, jag vill vara populär och omtyckt, men om det innebär att jag måste förvandlas till någon jag inte vill vara så är det inte värt det..

asså var bara dig själv och sprid glädje.[party]


   
SvaraCitera