Aviseringar
Rensa alla

Få p-piller billigt


Ämnesstartare

Tjejen har skaffat p-piller och vi har vissa diskussioner kring hur vi ska få dessa så billigt som möjligt. Enligt vedertagen ekonomisk teori så är priset på en overheadkostnad (som t.ex. p-piller) beroende på användningsgraden. Om man hyr en lokal för 15 000 kr/månad men bara använder den 3 timmar i månaden så bli kostnaden 5 000 kronor per timma. Alltså väldigt dyrt. Om man däremot använder den 10 timmar om dagen varje dag så bli kostnaden bara 50 kronor per timma. Resursen anses således dyr om man använder den lite, men billig om den används mycket.

Nu till p-piller. Jag menar att eftersom åtgången på p-piller är lika stor oavsett hur mycket man knullar så är det viktigt att knulla så mycket som möjligt för att få ner det effektiva priset. Jag har räknat på det här och föreslagit att vi ska knulla minst tre gånger om dagen för att det ska bli billigt, men hon tycker inte att kalkylen är relevant. Vad tycker ni?


   
Citera

har ni hört talas som spiral ifall ni är snåla och inte har lust att betala 360kr för P-piller var 3:de månad


   
SvaraCitera

och att knulla 3 om dagen låter väldigt jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst: och att knulla 3 om dagen låter väldigt jobbigt

Ja fast man måste om man ska få det billigt och det vill man ju.


   
SvaraCitera

Steeeekaren:

Ja fast man måste om man ska få det billigt och det vill man ju.

jag bryr mig inte om kostnaden för p-piller jag tycker det är rätt så billigt och du får så många i paketet men sen är jag ju i överklassen så att säga så det kan ju förklara det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst: jag bryr mig inte om kostnaden för p-piller jag tycker det är rätt så billigt och du får så många i paketet men sen är jag ju i överklassen så att säga så det kan ju förklara det

Tycker du inte att det är skönt att knulla?


   
SvaraCitera

Hahahhaha du får väll säga t hne att du ba försöker va ekonomisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)): Hahahhaha du får väll säga t hne att du ba försöker va ekonomisk

Ja jag håller på. Om vi knullar morgon, lunch, middag och kväll så är vi nere under en krona per knull. Hur mycket brukar du satsa på att komma ner i? Tycker du det är skönt att knulla eller gör du det bara för att få billiga p-piller?


   
SvaraCitera

Hahah käkar minipiller kan knulla lika mkt som er för 0,15 per knull:)) riktigt ekonomiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)): Hahah käkar minipiller kan knulla lika mkt som er för 0,15 per knull:)) riktigt ekonomiskt

Hur många gånger per dag eller timma ligger du på då ungefär? 


   
SvaraCitera

Tappat räkningenBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)): Tappat räkningen

De är säkert väldigt, väldigt glada killarna du träffar. Mycket glad Stort grattis till dem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Steeeekaren: Om vi knullar morgon, lunch, middag och kväll så är vi nere under en krona per knull.

hon kommer säkert att uppskatta att du ser det som att du betalar för att ha sex med henne och att hon skall vara så billig som möjligt


   
SvaraCitera

Steeeekaren:

Tycker du inte att det är skönt att knulla?

är lesbisk och har ingen anledning med p-piller använder det nu för mensen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst: är lesbisk och har ingen anledning med p-piller använder det nu för mensen

Du har aldrig testat göra dem med kille?


   
SvaraCitera