123fendas:Känns som att många varit osäkra en längre period innan de kommit på att de attraheras mer av samma kön.
Är det verkligen så vanligt? Varför är det så vanligt att homosexuella har haft heterosexuellt samlag?
123fendas:Känns som att många varit osäkra en längre period innan de kommit på att de attraheras mer av samma kön.
Är det verkligen så vanligt? Varför är det så vanligt att homosexuella har haft heterosexuellt samlag?
Haien:Menar du att homosexualitet ofta inte är hel homosexualitet, eller ändrar du ämnet till multipel kön (inte socialt kön som ni alltid gillar att prata om) sexuell attraktion?
de attraheras mer av samma kön
123fendas:Menar bara att de som senare/nu kommit ut som homosexuella inte alltid vetat att de varit det, och därav kunnat haft sex med motsatt kön tidigare. Det kan också vara detta som får en att inse att man inte riktigt är sexuellt attraherad till motsatt kön.
Menar du att homosexualitet ofta inte är hel homosexualitet, eller ändrar du ämnet till multipel kön (inte socialt kön som ni alltid gillar att prata om) sexuell attraktion?
Haien: Menar bara att de som senare/nu kommit ut som homosexuella inte alltid vetat att de varit det, och därav kunnat haft sex med motsatt kön tidigare. Det kan också vara detta som får en att inse att man inte riktigt är sexuellt attraherad till motsatt kön.Men jag tror inte att det är vanligt.............
123fendas:Tro som du vill men är själv ganska säker på att det är så.
Men jag tror inte att det är vanligt.............
Steeeekaren:jag har haft sex med killar så nu slipper alla bråka om det kan nämna att jag är bi men är i ett lesbiskt förhållande
Du har aldrig testat göra dem med kille?
Skåneärbäst:
jag har haft sex med killar så nu slipper alla bråka om det kan nämna att jag är bi men är i ett lesbiskt förhållande
123fendas: Naturligtvis inte om man är lesbisk
Skåneärbäst: jag har haft sex med killar så nu slipper alla bråka om det kan nämna att jag är bi men är i ett lesbiskt förhållandeHaha! Du ser. Min intuition stämde.
Steeeekaren:Det kanske bara är jag som är konstig, men jag skulle inte fråga en homosexuell om den homosexuella har haft heterosexuellt samlag.
Man får inga svar om man inte frågar. Det är väl aldrig fel att knulla?
Steeeekaren:Det va gratis o den har snart suttit i 3år och jag är inte nån snål jävel
Försöker du knulla så mycket som möjligt för att få det billigt? Hur ofta siktar du på?
Berit: Jävla Ove Sundberg fasonerHahahahha
Berit: Det va gratis o den har snart suttit i 3år och jag är inte nån snål jävelMen om den var gratis tjänar du ju inget alls på att knulla. Priset per samlag sjunker inte alls!!!!! Då är det ju helt onödigt för dig att knulla. Gör du det i alla fall trotts att det är onödigt?
SthlmsBruden;)): Jag brukar knulla fem gånger om dagen.Oj då. Det låter farligt mycket. Akta så att du inte får skavsår. Tycker du ska trappa ner lite.
Steeeekaren:Fast d där har ja ju nt ens skrivit hahah va e d som händer
Oj då. Det låter farligt mycket. Akta så att du inte får skavsår. Tycker du ska trappa ner lite.