Aviseringar
Rensa alla

Få p-piller billigt


Ämnesstartare

Inte Jung: hon kommer säkert att uppskatta att du ser det som att du betalar för att ha sex med henne och att hon skall vara så billig som möjligt

Ja verkligen. Glatt skålande


   
SvaraCitera

Steeeekaren:

Du har aldrig testat göra dem med kille?

Naturligtvis inte om man är lesbisk


   
SvaraCitera
Berit

123fendas:

Naturligtvis inte om man är lesbisk

Är du seriös? 


   
SvaraCitera

Berit:

Är du seriös? 

Ja. Har jag fel? Naturligtvis finns det personer som är homosexuella som har haft heterosexuellt samlag, men det är inte vanligt.


   
SvaraCitera
Berit

123fendas:

Ja. Har jag fel? Naturligtvis finns det personer som är homosexuella som har haft heterosexuellt samlag, men det är inte vanligt.

Är la 50/50


   
SvaraCitera

Berit:

Är la 50/50

Är det verkligen så vanligt? Varför är det så vanligt att homosexuella har haft heterosexuellt samlag?


   
SvaraCitera
Haien

123fendas:

Är det verkligen så vanligt? Varför är det så vanligt att homosexuella har haft heterosexuellt samlag?

Känns som att många varit osäkra en längre period innan de kommit på att de attraheras mer av samma kön.


   
SvaraCitera

Haien:

de attraheras mer av samma kön

Menar du att homosexualitet ofta inte är hel homosexualitet, eller ändrar du ämnet till multipel kön (inte socialt kön som ni alltid gillar att prata om) sexuell attraktion?


   
SvaraCitera
Haien

123fendas:

Menar du att homosexualitet ofta inte är hel homosexualitet, eller ändrar du ämnet till multipel kön (inte socialt kön som ni alltid gillar att prata om) sexuell attraktion?

Menar bara att de som senare/nu kommit ut som homosexuella inte alltid vetat att de varit det, och därav kunnat haft sex med motsatt kön tidigare. Det kan också vara detta som får en att inse att man inte riktigt är sexuellt attraherad till motsatt kön.

Sen finns det självklart de som inte är helt homo/hetero och därav är lite bisexuella, men då är det en annan sak.


   
SvaraCitera

Haien: Menar bara att de som senare/nu kommit ut som homosexuella inte alltid vetat att de varit det, och därav kunnat haft sex med motsatt kön tidigare. Det kan också vara detta som får en att inse att man inte riktigt är sexuellt attraherad till motsatt kön.

Men jag tror inte att det är vanligt.............


   
SvaraCitera
Haien

123fendas:

Men jag tror inte att det är vanligt.............

Tro som du vill men är själv ganska säker på att det är så.


   
SvaraCitera

Då kan vi i alla fall säga så här...

Steeeekaren:
Du har aldrig testat göra dem med kille?

Varför frågar du?


   
SvaraCitera

Steeeekaren:

Du har aldrig testat göra dem med kille?

jag har haft sex med killar så nu slipper alla bråka om det kan nämna att jag är bi men är i ett lesbiskt förhållande


   
SvaraCitera
Berit

Skåneärbäst:

jag har haft sex med killar så nu slipper alla bråka om det kan nämna att jag är bi men är i ett lesbiskt förhållande

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: Naturligtvis inte om man är lesbisk

Skåneärbäst: jag har haft sex med killar så nu slipper alla bråka om det kan nämna att jag är bi men är i ett lesbiskt förhållande

Haha! Du ser. Min intuition stämde. 


   
SvaraCitera