Aviseringar
Rensa alla

Få sin flickvän att vara otrogen


Ämnesstartare

Hej! Jag träffade en tjej för några månader sedan, vi har det jättebra. Jag har fått reda på en del om tjejens förflutna genom en del kompisar, hon har tydligen varit otrogen flera gånger i tidigare förhållanden.

Jag känner en del polare som ser väldigt bra ut, och tjejen vet inte vilka dem är. Jag vill göra ett test för att se hur trogen hon är genom att få några av mina kompisar att stöta på henne när de ser henne ute på krogen eller dylikt. Tycker ni att det låter som en bra idé? [badgrin]


   
Citera

Det låter inte som en bra idé. Litar du inte på henne så ska ni inte vara tlsm.


   
SvaraCitera

isola:

Det låter inte som en bra idé. Litar du inte på henne så ska ni inte vara tlsm.

Hm, han kanske behöver göra det för att veta om han litar på henne eller inte? Halvkorkat svar för att vara från dig!

men, nej det låter inte som en jättebra idé om du vill att hon ska vara trogen, eftersom du då mer eller mindre uppmanar henne till det, men ganska bra om du egentligen inte bryr dig utan bara vill veta.


   
SvaraCitera

Ah, den meningen var smart skriven. Jätte


   
SvaraCitera

Låter som att du är 1. Efterbliven eller 2. Troll.


   
SvaraCitera

Det låter bra. Då vet du om du kan lita på henne eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det låter inte som en bra idé. Litar du inte på henne så ska ni inte vara tlsm.

Det låter logiskt.

Kablash__:

Låter som att du är 1. Efterbliven eller 2. Troll.

Tack för ditt vettiga svar. [smile]

Mollgan:

Hm, han kanske behöver göra det för att veta om han litar på henne eller inte?

Jag litar på henne, men hennes bakgrund gör en lite fundersam! Hon har en del killkompisar som hon umgås med då och då.

Mollgan:

men, nej det låter inte som en jättebra idé om du vill att hon ska vara trogen, eftersom du då mer eller mindre uppmanar henne till det, men ganska bra om du egentligen inte bryr dig utan bara vill veta.

Jag ser det mer som att få det gjort, antingen är hon trogen och vi kan gå vidare och ha det jättebra, eller så är hon otrogen och jag gör slut direkt, och kan gå vidare med mitt liv istället för att vänta ett år och få reda på att hon varit otrogen. Time is money friend!

Zeebo:

Det låter bra. Då vet du om du kan lita på henne eller ej.

Så jag ser det! [y]


   
SvaraCitera

Kontrollfreak.


   
SvaraCitera

[confused]

stereo total:

Kontrollfreak.


   
SvaraCitera

Sluta!


   
SvaraCitera

Mollgan:

Hm, han kanske behöver göra det för att veta om han litar på henne eller inte?

Nej, behöver man göra så så litar man bevisligen inte på sin flickvän.
Sätter jag upp en bevakningskamera och lägger pengar framme för att kolla om du tar eller inte så litar jag inte på dig. Fiståru?


   
SvaraCitera

Du inser att det inte bevisar någonting om hon inte skulle vara otrogen med dina kompisar, va? [rolleyes]


   
SvaraCitera

[tard] Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Kontrollfreak.

Potatis

JejeX:

Sluta!

Jadå, jag kommer inte göra något. [wink]

isola:

behöver man göra så så litar man bevisligen inte på sin flickvän.

Jag kommer inte göra något liknande. Var mer intresserad av responsen från er. [y]

mediakatt:

Du inser att det inte bevisar någonting om hon inte skulle vara otrogen med dina kompisar, va? [rolleyes]

Det skulle göra mig lycklig iaf. [smile]

Kråkslott:

Idiot.

Jag vill tacka dig för ditt konstruktiva svar.

/salute


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte litar på henne nu kommer du inte lita på henne för att hon dissar en av dina vänner, hon kan lika gärna vara kk med en av sina egna killkompisar i så fall. Ville inte göra ett mardrömsscenario, men det är fullt möjligt.


   
SvaraCitera