Aviseringar
Rensa alla

Få större bröst


Ämnesstartare

Jag är en 17 årig tjej som undrar hur man får större bröst. Jag har extremt små bröst och kan inte ens få cleavage om jag trycker ihop dem. Jag undrar om det går att på något sätt att få större bröst? Gå upp i vikt går ej då jag har snabb metabolism. Anledningen till att jag vill ha större är för att jag tycker att det är fint och jag har en ganska ”utstickande” bröstkorg vilket betyder att man ser formen på bröstkorgen genom skinnet i princip, och det vill jag täcka med lite fett. All hjälp uppskattas <3


   
Citera

Öh tror inte det är så mycket man kan göra förutom plastkirurgi men nog bättre att acceptera sin kropp som den är enligt mig.


   
SvaraCitera

Finns säkert något man kan äta för att få större tuttar men operation är väl vanligast 


   
SvaraCitera

det finns säkert en massa övningar och du kan massera också 


   
SvaraCitera
Haien

Gå upp i vikt


   
SvaraCitera

Små pattar e fina 🙂


   
SvaraCitera
Cobrak

storleken på brösten är ju genetiskt betingat, så finns inte riktigt någon naturlig lösning. möjligtvis viktuppgång alternativt undvika bh ibland för att låta musklerna jobba och bli större(bh gör ju så att bröstmusklerna förslappas)

använde själv både push-up och inlägg ett tag för att få mina bröst att se större ut, men i slutändan gör det en mer osäker. lika bra å försöka acceptera sina bröst som de är

sen visst, finns ju de som opererar och använder preparat för att förstora sina bröst, men det är ju upp till var och en om man vill ta den risken. not worth it imo


   
SvaraCitera

Som Haien säger, gå upp i vikt.


   
SvaraCitera

Du säger att du har svårt att gå upp i vikt så det går ju inte. Det ända ”riktiga” sättet iaf vad jag vet är att göra en operation. Jag tycker att du borde acceptera din kropp och vara stolt över den du är, I mean alla är fina på sitt sätt girl. Vet att det kan vara svårt med kroppskomplex, har själv haft det men har lärt mig att acceptera hur jag ser ut. 


   
SvaraCitera

så det handlar om kroppskomplex? men vad fan.


   
SvaraCitera

Blondinbella123:
Jag är en 17 årig tjej som undrar hur man får större bröst. Jag har extremt små bröst och kan inte ens få cleavage om jag trycker ihop dem. Jag undrar om det går att på något sätt att få större bröst? Gå upp i vikt går ej då jag har snabb metabolism. Anledningen till att jag vill ha större är för att jag tycker att det är fint och jag har en ganska ”utstickande” bröstkorg vilket betyder att man ser formen på bröstkorgen genom skinnet i princip, och det vill jag täcka med lite fett. All hjälp uppskattas <3

Att du har snabb metabolism gör väl att du säkert kan äta mer. Testa att äta lite fetare mat. Det går alltid att gå upp i vikt om man vill man måste bara gå steget längre. Precis som för de som har svårt att bli av med vikt går för dem också, precis för dig så går det att öka i vikt.
Så för dig gäller det att bränna så lite som möjligt och äta så mycket som möjligt. Du kan träna men då får du se till at tfå i dig mer kalorier än vad du bränner av under träningen och lite extra som sagt.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Att du har snabb metabolism gör väl att du säkert kan äta mer. Testa att äta lite fetare mat. Det går alltid att gå upp i vikt om man vill man måste bara gå steget längre. Precis som för de som har svårt att bli av med vikt går för dem också, precis för dig så går det att öka i vikt.
Så för dig gäller det att bränna så lite som möjligt och äta så mycket som möjligt. Du kan träna men då får du se till at tfå i dig mer kalorier än vad du bränner av under träningen och lite extra som sagt.

träning minskar inte vikt mycket.


   
SvaraCitera

123fendas:

träning minskar inte vikt mycket.

Nä men man bränner ändå kalorier. Och TS vill ju gå upp i vikt och med hennes snabba metabolism så räknas varje kalori.


   
SvaraCitera

Amma någons bebis


   
SvaraCitera

Idontwannasleep:
Amma någons bebis

TS har ju inte fått barn och därför amma någons barn.


   
SvaraCitera