Aviseringar
Rensa alla

Få större bröst


Blondinbella123:
Jag är en 17 årig tjej som undrar hur man får större bröst. Jag har extremt små bröst och kan inte ens få cleavage om jag trycker ihop dem. Jag undrar om det går att på något sätt att få större bröst? Gå upp i vikt går ej då jag har snabb metabolism. Anledningen till att jag vill ha större är för att jag tycker att det är fint och jag har en ganska ”utstickande” bröstkorg vilket betyder att man ser formen på bröstkorgen genom skinnet i princip, och det vill jag täcka med lite fett. All hjälp uppskattas <3

Det är nog omöjligt att få större bröst förutom plastikkirurgi. Har också velat ha större bröst men har inte funderat över det så mycket. Om du verkligen är missnöjd över dina bröst så kan du operera dina bröst i framtiden. Försök att inte fundera över hur dina bröst ser ut, du kan oavsett inte göra så mycket åt det. Om du verkligen har jätte små bröst så kan du köpa Push up-BH. Det kanske inte är den bästa lösningen som finns. Vi är fortfarande unga och kommer säkert få större bröst i framtiden. Har även hört att de flesta tycker att det är jobbigt med större bröst. Hjärta


   
SvaraCitera

noid3a:

Det är nog omöjligt att få större bröst förutom plastikkirurgi. Har också velat ha större bröst men har inte funderat över det så mycket. Om du verkligen är missnöjd över dina bröst så kan du operera dina bröst i framtiden. Försök att inte fundera över hur dina bröst ser ut, du kan oavsett inte göra så mycket åt det. Om du verkligen har jätte små bröst så kan du köpa Push up-BH. Det kanske inte är den bästa lösningen som finns. Vi är fortfarande unga och kommer säkert få större bröst i framtiden. Har även hört att de flesta tycker att det är jobbigt med större bröst. Hjärta

Opera är inte det enda sättet att få större bröst. Att som tjej vara väldigt smal så kan hon få större bröst av att gå upp lite i vikt. Sen finns det vissa saker som inte går att ändra på som genetik och då är tyvärr plastikkirurgi (bröstförstoring) den enda lösningen.
Dock har du rätt i att tjejer med väldigt stora bröst kan det vara väldigt jobbigt för, de väger ju mycket men det blir att träna och att helt plötsligt få större bröst som det blir med bröstförstoring kan göra att man får ont eller skadar ryggen så man måste ha tränat innan. Hjärta


   
SvaraCitera

Operation eller bli fet är dom enda sätten haha. Men skit i det insidan som spelar roll i längden ändå 


   
SvaraCitera

Haien:
Gå upp i vikt

Hahaha!Mycket glad


   
SvaraCitera