Aviseringar
Rensa alla

Få tillbaka ett ex


Ämnesstartare

Tror ni att det funkar att sjunga den här låten till sitt ex

Eller tror ni att hon bara kommer tycka att man är helt jävla dum i huvudet?

Har ni tips på andra låtar som man kan tämja sitt exs hjärta med kanske?


   
Citera
Ämnesstartare

uppvärmd soppa smakar illa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

uppvärmd soppa smakar illa

Istället för att flumma hjälp mig, kom igen. Vi är ju nästan vänner och allt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjung Green Days Whatsername för dig själv för att glömma bort henne istället. Ifall hon nu dumpade dig kallblodigt så är hon inte värd att slösa energi och tid att få tillbaka henne på[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken kass låt.

i övrigt som föregående


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Sjung Green Days Whatsername för dig själv för att glömma bort henne istället. Ifall hon nu dumpade dig kallblodigt så är hon inte värd att slösa energi och tid att få tillbaka henne på[no-no]

Lyssnar på den nu [bigcheers] Men hon dumpade mig inte så kallblodigt, bara halvt. Svårt att ge upp en person som man har sett som källan till all sin lycka [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vilken kass låt.

Förmodar att du inte tycker jag ska välja den då [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså att du ens vill sjunga en låt för henne får henne nog alldeles mör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Svårt att ge upp en person som man har sett som källan till all sin lycka

Då är det dags att hitta en ny källa. Kanske en tillfälliga källa? Behöver inte alltid vara kärlek. Min är nuvarande lyckokälla är musiken tills jag hittar kärleken. Du kanske borde ta en kärleks paus och bara vara för dig själv ett tag för att glömma flickan och bara tänka dig själv ett tag. Den perfekta tjejen kommer till slut, du kanske kommer vara några år äldre än vad du är nu, men hon kommer säkerligen ! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

lltså att du ens vill sjunga en låt för henne får henne nog alldeles mör

Nja, hon är ganska hårdhudad [crazy]

Ricochet:

Galant man.

Helt jävla perfekt ju, tack så mycket [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

It Ain't Me Babe [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Då är det dags att hitta en ny källa. Kanske en tillfälliga källa? Behöver inte alltid vara kärlek. Min är nuvarande lyckokälla är musiken tills jag hittar kärleken. Du kanske borde ta en kärleks paus och bara vara för dig själv ett tag för att glömma flickan och bara tänka dig själv ett tag.

Jag hatar när man får faktum upptrycka i ansiktet så där lol, nä men seriöst får väl försöka glömma henne och hitta något annat ”lyckomedel” [crazy] Tack för hjälpen, ännu en gång [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

It Ain't Me Babe [cool]

Nja, kanske inte riktigt det jag är ute efter, annars en riktigt bra låt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

hon kommer bara tycka att du är helt jävla dum i huvudet


   
SvaraCitera