Aviseringar
Rensa alla

Få tillbaka sitt ex?


Ämnesstartare

Mitt ex gjorde slut med mig för en dryg vecka sedan. Vi har knappt pratat sedan dess, förutom när jag skulle lämna tillbaka en sak. Anledningen till att han gjorde slut var att han mådde dåligt och inte kände att han kunde ha ett förhållande, men att han fortfarande älskade mig, och tyckte att vi var för olika då jag ville vara mer med honom än vad han klarade av. Jag tror att mycket beror på press från skolan och kören vi båda sjunger i. Jag blev jättechockad, dagen innsn hade han ju varit jättegullig och helt normal. Vi sjöng tillsammans idag, han var inte otrevlig, men vi pratade knappt, men jag mådde illa och tyckte att det var jobbigt att vara i närheten av honom. Nu ska vi tydligen ut och resa med kören på söndag, känns inte alls bra. Jag saknar honom verkligen jättejättemycket och vill vara ihop med honom igen. Vi hade så roligt tillsammans. Finns det någon chans att det kan bli vi igen, och hur gör man? Har inte velat kontakta honom än för jag vill inte verka desperat, han tycker inte om det alls.


   
Citera

aw


   
SvaraCitera

Tickstart:

aw

^

Om han inte mår bra så försök visa honom att du kan vara där som ett seriöst stöd. Du verkar ju absolut tycka om den här killen och han hade ju sagt att han fortfarande älskar dig.

Han saknar säkert dig också bara att han mår dåligt och har svårt att ta hand om sig själv och då kände att ett förhållande inte funkade. Men visa att du finns där <3!

Kram och lycka till <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! =) Frågan är bara hur. Kan det vara en god idé att ge honom väldigt mycket utrymme en tid, och inte kontakta honom så att han får jobba på sig själv?


   
SvaraCitera

vänta nu han älskar dig och därför gjorde han slut så att ni båda kunde må dåligt. Bra där. Ge honom tid att reda ut sig själv innan du ger dig på att ta kontakt med honom igen. Hör av dig på ett eller annat sätt. Väljer han att inte svara var inte påstridig, det kommer bara uppfattas fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej alltså, han älskar mig fast han mÅr dåligt över massa saker, och då gick det ut över vårar förhållande på så sätt att han inte ville träffas lika ofta, för att han bara ville vara själv, även om känslorna finns kvar.


   
SvaraCitera

Du får avvakta helt enkelt.
Alternativt gå vidare.


   
SvaraCitera

The Rolling Orange:

Tack! =) Frågan är bara hur. Kan det vara en god idé att ge honom väldigt mycket utrymme en tid, och inte kontakta honom så att han får jobba på sig själv?

Låter som en klok ide att inte kontakta honom så han kan tänka igenom och lösa sitt liv. Men om han kontaktar dig så visa att du finns där <3!


   
SvaraCitera

Vänta 4 månader sedan blir ni kk's [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era svar hörni! =)Får bara stå ut den här månaden och sen kontakta honom. Det är lite svårt att hålla sig.


   
SvaraCitera

ingen idé
har du otur är han ett svin som enbart säger att han älskar dig för att göra det lättare för sig att göra slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner honom. Han säger inte sånt utan att mena det. I vilket fall som helst är han verkligen inget svin, även om han gjorde slut, vilket var dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag sitter här och har fruktansvärd ångest. Får alltid det så fort jag ser honom eller ens tänker på honom... Min kompis var på samma fest som honom igår, och han verkade som om han kände att han gjort rätt beslut, men jag har ingen aning om vad han faktiskt känner, om han saknar mig eller inte. Skulle kännas mycket märkligt om han verkligen hade kommit över mig efter att ha varit lycklig med mig under ett helt år. Händer det att den ena ångrar sig efter ett tag, eller är det bara önsketänkande från min sida?


   
SvaraCitera