Aviseringar
Rensa alla

Få tjejer?


Ämnesstartare

Fan asså.. jag är seriös.. Är 18 bast. Inte haft en enda flickvän än. Men jag vill verkligen ha en, och ska försöka som fan på sommaren. Men undrar verkligen ifall tjejer gillar smala killar? :/ Jag ser okej ut. Ganska snyggt ansikte och frisyr, har häftiga kläder osv. Samt att jag har en bra personlighet, är väldigt rolig osv. Dock så har jag ganska dåligt självförtroende :/
Men jag är smal.. 178cm väger 64 kg. Har smala armar osv. Trivs inte med att bara gå i t-shirt. Fastän jag verkligen vill :/ Men vad tror/tycker ni? Gillar tjejer smala killar? Känns som om att man måste vara någorlunda biff för att få tjejer. >_<


   
Citera

Hey! Tjejer älskar smala killar! Skulle kunna ge mycket för att helt plötsligt bli smal! [blush] (Jag tycker smala killar är snyggare. [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är som dig! jag trivs heller inte gå med t-shirt.. har också smala armar.. man känner sig så obekväm.. och funderar på vad folk tänker om man ser en...... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker det är skitsexigt med smala killar! [y] och kärleken kommer när du minst anar det!


   
SvaraCitera

jag finner smala killar oattraktiva.

börja träna.


   
SvaraCitera

det är väl olika men generellt sett nej känns det som


   
SvaraCitera

Jag kan lova dig att ditt dåliga självförtroende lär vara ett större problem än din avsaknad av muskelmassa.


   
SvaraCitera

hellre pinnar än biffar, he!


   
SvaraCitera

Tjejer "får" man inte. Man köper dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejhejpodig:

Dock så har jag ganska dåligt självförtroende :/

Det här är ditt största problem, allt annat kommer vara en ursäkt till att inte behöva jobba med det här.


   
SvaraCitera

Hejhejpodig:

ska försöka som fan

Hejhejpodig:

har häftiga kläder

Hejhejpodig:

dåligt självförtroende :/

Fail. Gör om gör rätt, så blir det lätt. Haha fy fan vilket töntigt rim jag fick till


   
SvaraCitera

louie:

hellre pinnar än biffar


   
SvaraCitera

Ja, smala killar är attraktiva.


   
SvaraCitera

Hejhejpodig:

Känns som om att man måste vara någorlunda biff för att få tjejer. >_<

Man behöver inte det. Du kan hitta världens snyggaste och goaste även om du ser dig själv som ful/äcklig.
Jag lovar, verklig kärlek kan vem som helst ha.... förutom uberfjortisar som inte vet om att det finns äkta kärlek.

Jag ska säga dig kort och gott... att Tjejer är inte det största... Må så vara om du hittar "the one" men annars ... ta mitt råd och granska henne från första början och se om hon är där för att hon letar efter verkligheten ... och inte för lek.

Att tänka att du ska haffa en tjej är inte så bra... du borde bara se till att du får kontakt med några honor tills du känner det där klicket.


   
SvaraCitera
Correh

Börja träna, då får du upp ditt självförtroende på dirren.


   
SvaraCitera