Aviseringar
Rensa alla

Få ut föräldrarna ur huset...?


Ämnesstartare

Hej, jo ja vill ha en liten "fest" med bara några få tjejkompisar inför nyår men mina föräldrar är helt omöjliga att få ur huset! [mad] dom har alltid varit svåra att få ur huset i mer än ett par timmar bara men det är nu jag börjar vilja vara själv me kompisar. Har någon några bra tips vad jag kan göra för att dom ska vara borta i minst 5 timmar? helst något so kostar så lite som möjligt för vi har inte så mycket pengar just nu.(dom är VÄLDIGT svåra att övertyga så skriv dom bästa tips ni har!)


   
Citera

without_you:

!

Har ni inget rum där hemma som de kan vara i?
Eller ska ni småbarn supa och därför vill ha ut dem? 😉

För om ni inte ska supa så gör det väl inget om de är hemma men inte stör er?


   
SvaraCitera

Mina päron lämnar aldrig heller huset. Och om de väl gör det så är de väldigt noga med att berätta för mig att de inte vill komma hem å jag haft fest osv [zzz]

Orkar inte ens försöka köra iväg dem längre.


   
SvaraCitera
smisk

Ta bara hem kompisarna och kör!


   
SvaraCitera

oj, har sett om såna människor på tv. dom var så tjocka så dom fick riva en del av huset och lyfta ut dom med lyftkran. kan ej vara roligt för varken dig eller dina föräldrar[sad]


   
SvaraCitera

Be dem snällt bara? Säg att du tänkte ha en liten grej med dina vänner och att ni helst är själva, be dem hänga hos deras respektive vänner på middag eller något. Vill de inte så är det ditt problem, det är ju deras hem.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Måste ni tvunget vara ensamma, var någon annanstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej vi hade inte tänkt supa. Och nej man kan inte be dom snällt för det har ja gjort, tro mig de funkar inte. Och nej dom vill inte gå hem till en kompis för dom tycker att dom "bjuder över sig själva" eller nått sånt skit ... :S men ja kan ju alltid tjata haha


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

without_you:

Och nej dom vill inte gå hem till en kompis för dom tycker att dom "bjuder över sig själva" eller nått sånt skit ... :S men ja kan ju alltid tjata haha

Bestäm med dem att ni träffas hos någon av de andra, bör ju vara ett gemensamt beslut. [shake]

Speciellt om ni vill vara ensamma, då är det ju inte mycket att välja på, vill dina föräldrar vara hemma så vill de.


   
SvaraCitera

Om ni inte ska supa, så vad är problemet? Ni kan väl vara inne på ditt rum eller något?


   
SvaraCitera

without_you:

men ja kan ju alltid tjata haha

Nej, att vara en gnällig skitunge är bara jobbigt. Var någon annanstans istället, vill de inte så vill de inte.


   
SvaraCitera

La boule:

Om ni inte ska supa

och bara är några tjejkompisar

La boule:

så vad är problemet?


   
SvaraCitera

Varför är det så viktigt att ni är ensamma?


   
SvaraCitera

Senapsgas.


   
SvaraCitera

det är ju deras hus så anpassa dig


   
SvaraCitera