Aviseringar
Rensa alla

FAAAAN!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

sluta posta onödigt skräp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

sluta posta onödigt skräp

kolla på den då!


   
SvaraCitera

Kan du ge dig nån gång? dina jävla skräpfilmer är endå bara värdelösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

die


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

snälla varna och ta bort skräptrådarna

Aristoteles:

snälla varna och ta bort skräptrådarna

Gifted:

snälla varna och ta bort skräptrådarna


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Åtta

Jag föreslår att du slutar spamma Youtube-videor som ingen ändå vill se. Forumet är primärt till för diskussioner, eller åtminstone utbyte av ord. Trådar utan någonting ö.h.t. att prata om är fullständigt meningslösa, och i stora volymer så kan de definitivt bedömas som spam - även utanför forum PLUS.

Så som sagt, sluta spamma Youtube-videor eller så kommer en mindre benevolent moderator än jag att varna dig och eventuellt ta bort dina trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Så som sagt, sluta spamma Youtube-videor eller så kommer en mindre benevolent moderator än jag att varna dig och eventuellt ta bort dina trådar.

det finns ingen regel här som förbjuder än att posta länkar, speciellt i länk-forumet.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Så som sagt, sluta spamma Youtube-videor eller så kommer en mindre benevolent moderator än jag att varna dig och eventuellt ta bort dina trådar.

det finns ingen regel här som förbjuder än att posta länkar, speciellt i länk-forumet.....


   
SvaraCitera
Åtta

Spartanic:

det finns ingen regel här som förbjuder än att posta länkar, speciellt i länk-forumet.....

Nej, däremot så står det såhär:

§1:

[...]ungdomar.se strävar efter att hålla en hög och seriös nivå och att sajten ska vara en positiv upplevelse för alla våra besökare.

§6:

Att posta samma inlägg i flera forum är inte tillåtet då det finns ett syfte med uppdelningen av de olika forumen.

Samt

§16:

Ungdomar.se förbehåller sig rätten att ändra och radera vilket meddelande, text, länk eller fil som helst av vilken anledning som helst, med eller utan föregående varning eller information.

Det finns även en rolig paragraf där det står såhär:

§17:

Ungdomar.se förbehåller sig rätten att upphäva din registrering av godtycklig anledning, med eller utan föregående varning eller information.

Jag föreslår att du inte frestar mig att använda mig av den. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag föreslår att du inte frestar mig att använda mig av den. [smile]

jag ser inte hur jag bryter mot nån av reglerna.... det är en positiv upplevelse, jag postar inte SAMMA i olika kategorier...


   
SvaraCitera
Åtta

Spartanic:

jag postar inte SAMMA i olika kategorier.

Jo. Jag har redan tagit bort tre stycken poster av dig där du postar exakt samma video - inte alltid i relaterade trådar.

Spartanic:

det är en positiv upplevelse,

Nej. Du har blivit anmäld ett flertal gånger och medlemmar har uttryckt missnöje i alla dina trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

medlemmar har uttryckt missnöje i alla dina trådar.

det är därför dom har ingen humor


   
SvaraCitera
Åtta

Spartanic:

det är därför dom har ingen humor

Nej. Det är därför att dina poster varken är önskade eller roliga.


   
SvaraCitera