Aviseringar
Rensa alla

FAAN VAD JAG HATAR ATT DUSCHA


Ämnesstartare

Eller inte direkt när man står i duschen, men när man kommer ut, också är man blöt och kall och det droppar kallvatten från håret ner på kroppen och fy helvetes skit man är fuktig och obehaglig och blir aldrig torr, ARGH.

Hur gör man för att aldrig mer behöva duscha utan att lukta äckligt? [cry][mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

raggar/turkdusch


   
SvaraCitera
KSENIA

tycker det är ganska jobbigt att skaffa ork till att ens gå in i duschen från början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapa dreadsen och när du ska torka dig ser du till att ha handduken nära till hands och börja torka huvudet med ena handen medan du håller duschmunstycket med andra och fortsätter duscha bröstkorgen och neråt. Sen när huvudet är tort så duschar du underkroppen och torkar överkroppen. Sen stänger man av duschen och torkar underkroppen medan fötterna står å plaskar i varmvattnet. Sist så kliver man ur och torkar fötterna.

På detta vis blir man inte kall när man ska torka sig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turkduscha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar duscha med varmt vatten och använda hårtork


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

brukar duscha med varmt vatten och använda hårtork

fast blir ändå kallt när man stänger av vattnet och går ur duschen[no-no]


   
SvaraCitera

Det jobbigaste är ju vafan att ha orken att gå in i duschen, sen när man väl står där är det ju lugnt.


   
SvaraCitera

man ser till att ha jävligt bra musiksmak, för det brukar bota det mesta.


   
SvaraCitera

Torka av alla vattendroppar från kroppen, sen bend over så håret är över golvet, torka det så gott det går. På med kläder, sedan hårtrok.

My ways are the best. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du gör så att alla andra luktar äckligare. kastar fiskrens på dem liksom, så märker ingen att du stinker. :):):):):):):):):):)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr inte d


   
SvaraCitera

man blir cool och bryr sig inte så värst hur man luktar. mitt hår har börjat mögla, eller så är det någon slags typ av grönaktig smuts jag inte kan sätta fingret på...... [zzz]


   
SvaraCitera

Gör som jag: duscha i så jävla varmt vatten så det känns skönt att komma till kylan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera