Aviseringar
Rensa alla

Facebook


Storchen84:

Men i vilket fall, din pålästhet får 0/5 i betyg

julmust är det enda som betyder något, tyst med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

julmust är det enda som betyder något

Fel, internet är det enda som betyder något! oh wait[sad]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Fel, internet är det enda som betyder något! oh wait

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

[wink]

[blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig använt facebook så vet inte riktigt vad facebookstatus är xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skriv vad du äter

Lyssna på mat-proffset. Man blir hungrig när man läser hennes statusuppdateringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar vara ganska gnällig i mina statusar. För jag är en gnällig person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Lyssna på mat-proffset. Man blir hungrig när man läser hennes statusuppdateringar.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

vet inte riktigt vad facebookstatus är

Om jag inte missminner mig så är det likt det som finns i MSN där man kan skriva en text så visas det efter ens namn, som vissa tex. visar vad dom lyssnar på för musik för tillfället på MSN. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Tystnaden när man går på fel buss till oändligheten"


   
SvaraCitera

Ååh, har en massa gamla godingar. Låt mig samla ihop dom! =)

"Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter."

"Jag kan hålla längre än kondomen."

"Ni tjejer piercar er, tatuerar er, ni tar bort hår med pincett och hetvax, ni plastikopererar och sprutar in silicon i tuttarna,,, men när det gäller lite kuk i röven så gör det plötsligt jävligt ont...."

"Kopiera den här statusen och lägg ut den på din status så har du också den här statusen på din status."

"Man kan inte vara modig om man inte är rädd"

"Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle."

"Jag köper alltid blandfärs, för då vet jag att minst 2 djur har dött"

"Logik tar dig från A till B. Fantasin tar dig vart som helst"

"Egentligen är jag inte rolig, jag är elak men folk tror att jag skämtar...."

"Jag beklagar att jag inte har den bredaste kuken, perfekt lång kuk eller stort ollon
Jag beklagar att den är hårig, liten och tanig. Jag beklagar att jag inte har den perfekta köttbatongen alla kvinnor och homosexuella drömmer om.
Men om du vill ha en stor, fet och saftig drule, så gå ut och köp en dildo!

Sätt denna på din logg om din åderpåle är liten men både luktar och sprutar som en stor!
Tryck på gilla om du skiter fullständigt i min text <3"

"Om du är ett as skulle du vara ett as då? Nä, du skulle vara snäll så att ingen fattar att du är ett as!"

"All gratis porr på nätet distraherar mig såpass att jag int"

"Har man sagt A får man säga B så får man C vad D E"

"Om man klappar med en hand hörs det då?"

"Testar om vägguttaget fungerar med en gaffel"

"Rostar bröd i badkaret medans jag badar"

"Det sket sig sa röven"

"Om man drar ner byxorna kommer Baken FRAM!"

Under earth hour skrev jag:
"Nu äre earth hour!
Jag tycker att Joseph Fritzl borde få ett pris eller något! Han är ju värsta miljövänlig!
Han hade förfan släkt i källaren i över 20 år!
...
...
fast å andra sidan tände ju han på det..."

"Livet leker, solen skiner och jag har en kuk i munnen, en snus i ena handen och en cola i den andra..eller hur vare nu?!"

"Zappar mellan BigBrother och ishokey..det är fan fler stolpskott på BB än vad det är på ishokeyn.."

"Bojkotta viktväktarna; Den nya superdieten är här: JAG HAR INTE RÅD MED MAT FÖR JAG HAR PRECIS TANKAT BILEN-dieten!"

"Jag kanske är lite partisk men jag är både snygg, underbar och rolig!
Talar ironi flytande och gillar skämt på under-bältes-nivå. Kan vara både sexsistisk och vulgär. Gillar saker som gör mig glad, musik,fotboll,hockey och film och så har jag en grej för superhjältar. Xena i synnerhet.
Jag gillar folk med humor och som kan bjuda på sig själva. vill utsmycka min kropp med både tatueringar och percingar. Läser böcker fort som fan och gillar att ha intressanta, invecklade och eldiga diskussioner.
Jag strävar ständigt efter att utvecklas och vore jag en superhjälte så skulle jag ha svärd och kängor"

"Hon är så fräsch att jag skulle kunna doppa skorpor i röven på henne och äta upp dom."


   
SvaraCitera