Aviseringar
Rensa alla

facebook


Ämnesstartare

Varför känner jag mig som den ensamaste människan på jorden trots att jag har flera hundra facebook kontakter?
Kan ju låta konstigt men jag har ju folk omkring mig som gillar mig folk hör av sig och allt. men jag bryr mig för det mesta inte om det. behandlar dom flesta som skit och kommer och går precis som jag vill. liksom svarar inte mina kompisar när jag iinte har lust och helt plötsligt kaan jag höra av mig med en kompis som jag bara sjukt jävla tajt med. typ träffat flera gånger i veckan pratar om allt och gör exakt allt tsm och pratar konstant i telefon. och helt plötsligt har jag inte lust att se den människan längre och slutar helt svara på personens sms och telefonsamtal och sen helt plötsligt ett halvår senare hör jag av mig igen? fett udda lr? :O


   
Citera

Usch hatar folk som dig. Testa att inte ha några kompisar alls och sitta ensam hemma varje dag i flera veckor så kanske du förstår på allvar hur ensamhet känns [wink]


   
SvaraCitera

med det beteendet får du skylla dig själv.


   
SvaraCitera

Sluta umgås med folk då. Onödigt att de ska spela efter dina regler.


   
SvaraCitera

angel_dead:

Varför känner jag mig som den ensamaste människan på jorden trots att jag har flera hundra facebook kontakter?

troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

och helt plötsligt har jag inte lust att se den människan längre och slutar helt svara på personens sms och telefonsamtal och sen helt plötsligt ett halvår senare hör jag av mig igen? fett udda lr? :O

Palla dig jävla problembarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är har ett kontrollbehov och vill att folk ska styras efter dig. Det enda positiva är väl att du insett att du är en jävla bitch, det enda som finns kvar att göra är väl att ändra på dig.


   
SvaraCitera

Usch.


   
SvaraCitera
Imgood

Du är en äcklig människa. Byt inställning annars kmr du förbli ensam inuti.


   
SvaraCitera

uuuh


   
SvaraCitera

Herr Luver:

Usch hatar folk som dig. Testa att inte ha några kompisar alls och sitta ensam hemma varje dag i flera veckor så kanske du förstår på allvar hur ensamhet känns

gillarey luver [cute]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

bild

:(:(:(:(


   
SvaraCitera

SuperKakan:

:(:(:(:(

Vill du?! [mad]


   
SvaraCitera