Aviseringar
Rensa alla

Facebook


Ämnesstartare

Är det bara jag, eller får facebook en att känna sig jävl*gt ensam?
Alla har bilder på sina kompisar och festbilder från fjortissidor som vimmel eller Vipresturang eller vad dom nu heter.
Iofs töntiga sidor, men dom får en att känna sig så ensam. [n]
Och är det bara jag, eller är det inte vad hela sidan går ut på? Att lägga upp en massa bilder på sig själv med olika människor man kanske känner mer eller mindre för att visa sig populär?

Image


   
Citera

??


   
SvaraCitera

Inte känt så [shake] tycker snarare det är kul med såna bilder.

Jag kan bli din vän på FB om du känner dig ensam [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

makarooner:

Jag kan bli din vän på FB om du känner dig ensam [cute]

[love]

Macktorsken:

??

[confused]`våd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

Alla har bilder på sina kompisar och festbilder från fjortissidor som vimmel eller Vipresturang eller vad dom nu heter.

Det beror nog mer på vad man har för vänner [cute] Tror inte mina har det, de verkar mest lägga ut bilder på sina djur/sina barn/sig själva i diverse poserande bilder. De har nog inte heller vänner [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De har nog inte heller vänner [sad]

Vaf*n ska man med "vänner" till, fjortisar och backstabbers hela bunten [confused] jag omger mig hellre av vuxisar!


   
SvaraCitera

knuttetiin:

`våd?

Har läst detta tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

Och är det bara jag, eller är det inte vad hela sidan går ut på? Att lägga upp en massa bilder på sig själv med olika människor man kanske känner mer eller mindre för att visa sig populär?

Många har nog den inställningen ja. Alla communitys drabbas av denna typen av människa förr eller senare. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

Vaf*n

Man får svära på um [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Man får svära på um [no-no]

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bilddagboken och facebook osv är ju till för att folk ska kunna övertyga andra om att de har ett liv. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

eller är det inte vad hela sidan går ut på?

Har den för att lätt kunna hålla kontakt med gymnasievännerna som är utspridda över världen. Kul att se vad folk jag tidigare känt gör om dagarna osv. Är nyfiken helt enkelt.
De som har fb för att visa upp sina "glamourösa" liv är väl mestadels fjortisar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensam är stark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

därför man inte har det, fäjsbok alts


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Bilddagboken och facebook osv är ju till för att folk ska kunna övertyga andra om att de har ett liv. [crazy]

Detta.


   
SvaraCitera