Aviseringar
Rensa alla

Facebook


Ämnesstartare

skulle aristoteles se mig nu skulle han bli jättejättearg på stackars mig. Men jag bryr mig inte, HATA FACEBOOK.

facebook är vidrigt. Folk som försöker få så stort nätverk som möjligt, bara för att. Folk man träffat en halv sekund via någon kompis kompis kompis ska lägga till en. Pappas farfars fasters sysslings ex barnbarn ska lägga till än bara för att man sågs hela 2 sekunder på barbarnets konfirmation. Någon som tydligen är släkting på nått jävla körigt sett, tycker det är mycket kul att lägga till och störa. Främlingar säger att man ska ta kort på dom, lägga ut och tagga på facebook. Eller tvärt om. Tar kort på en med dom, och lägger ut.

hatar skiten. har haft det länge dock, men raderar alla vänner med jämna mellanrum i ren panik. Vissa vill jag bara inte ha i mitt liv.


   
SvaraCitera

Måste ha facebook för att alla sidor lägger upp info där itället för på deras hemsidor[n] Tex. Kafe44


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är där för att hålla kontakt med vänner som bor långt bort och för att ha koll på och skapa egna events. Allt annat är ju bara spårat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

looptroop:

Måste ha facebook för att alla sidor lägger upp info där itället för på deras hemsidor[n] Tex. Kafe44

[bigsmile] haha. Så fail.

louie:

Allt annat är ju bara spårat.

Så sant som det är sagt[no-no]


   
SvaraCitera

känner mmig inte så ensam
ibland känner jag mig lite tråkig som inte är ute så mkt kanske, men förvisso väljer jag ju själv att lägga mina pengar på annat än sprit


   
SvaraCitera

Avregga dig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Avregga dig [bigsmile]

haha 😀 Facebook är det enda som är kvar för att jag inte ska vara en "outsider"


   
SvaraCitera

knuttetiin:

Facebook är det enda som är kvar för att jag inte ska vara en "outsider"

Vad är det för fel på det? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Vad är det för fel på det? [sad]

[ops]


   
SvaraCitera

knuttetiin:

Alla har bilder på sina kompisar och festbilder från fjortissidor som vimmel eller Vipresturang eller vad dom nu heter.

Jag har inte en enda bild på mig själv^^ det har inte någon av mina riktiga kompisar heller, men det beror ju som sagt på vilken sorts kompis man har [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

tar skiten. har haft det länge dock, men raderar alla vänner med jämna mellanrum i ren panik. Vissa vill jag bara inte ha i mitt liv.

där har du faktiskt en poäng, pressen att man ska se så populär ut som det bara går blir större och större och folk addar folk de knappt känner, hoppas det läggs ner snart


   
SvaraCitera
kachin

du behöver nog jobba lite på din självkänsla tror jag [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

där har du faktiskt en poäng, pressen att man ska se så populär ut som det bara går blir större och större och folk addar folk de knappt känner, hoppas det läggs ner snart

Hoppas jag med. Fast jag har börjat klara av det mycket bättre nu [smile] eftersom ja raderar alla då och då, så är det inte så många som orkar lägga till mig längre mahaha. Så allt kan ske i en lugn och behaglig takt [bigsmile] fick fan ångest när ja loggade in och 20 miljoner pers hade lagt till än O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

fick fan ångest när ja loggade in och 20 miljoner pers hade lagt till än O.o

ett tag önskade jag att det kunde hända mig för man ser på när polare och bekanta loggar in och åker på det jämt och ständigt, lyckligtvis addas jag bara av människor jag verkligen känner så det är nog bra som det är ändå[party]

det där med att ha en jävla massa mer vänner än nån annan är förjävla överskattat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

ett tag önskade jag att det kunde hända mig för man ser på när polare och bekanta loggar in och åker på det jämt och ständigt, lyckligtvis addas jag bara av människor jag verkligen känner så det är nog bra som det är ändå

ah neh men det är bara drygt. [smile] Nu för tiden är det så för mig med, bara folk jag vill ha där som addar [bigsmile] Inte folk som bah, åh hennes namn känner jag igen, *ADDA*

svettsvenne:

det där med att ha en jävla massa mer vänner än nån annan är förjävla överskattat

haha skoja inte ... [tired]


   
SvaraCitera