Aviseringar
Rensa alla

FACEBOOK - Ett måste?


Ämnesstartare

isola:

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte facebook. Varför skulle jag. Så nä, skaffa ej om du inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

är det är måste för dig eller ? Är du inne ofta?

Ja... fast kul är det då inte [tard] Är mest inne pga att jag är uttråkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste ju bevisa att man är häftig,inne och "på G". Folk kan ju få för sig saker om du inte facebookar.. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

Måste man ha det för att inte bli utanför, hm

Jag har inte heller facebook, jag tycker generellt att det är nått obehagligt över att folk helt ohindrat fläker ut sina liv på nätet sådär. Samma med BDB och liknande.

Men visst är det lite så att syns du inte på nätet finns du inte.. Och lägger du inte upp massa coola bilder på alla dina coola polare och alla dina coola resor är du inte.. cool.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte facebook... och jag är utanför x) Fast iofs är det också bristen på vänner som håller mig ifrån facebook, det känns jobbigt när folk kan se så tydligt att jag knappt har några andra vänner.. Skulle bara framstå som patetisk på facebook..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart du måste ha, annars blir du mobbad. Det är ju så[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa inte facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, har hackat konstant på facebookfenomenet i typ två år nu kan inte bara svika mina ideal, point of no return


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar facebook. Det är min största och värsta drog som jag är totalberoende av. Lite hatkärlek.

Jag kan inte skriva för mycket för jag är ingen jävla dagbok.
Jag kan inte skriva för lite för då tror folk att jag inte har något liv.

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är inget måste tycker jag int. Jag har klarat mig alldeles utmärkt utan. Visst det finns säkert människor som skulle uppskatta att jag skaffade så de kunde få tag på mig lättare men är det något viktigt så finns det massvis av andra sätt att nå någon och det har fungerat hittills.

Men det finns väl heller ingen anledning att låta bli att skaffa bara för att, känner du att du skulle få bättre kontakt med dina vänner och du har ett behov utav det så skaffa. Själv låter jag bli därför att jag vet att jag kommer ägna ohälsosamt många timmar där.


   
SvaraCitera