Aviseringar
Rensa alla

facebook, frågor


Ämnesstartare

hej jag undrar om man kan dölja antal vänner man har på facebook samt om man kan dölja vissa vänner och visa andra? hur gör man det isf? =)

sedan undrar jag om man kan radera saker man skrivit och så också?

och om man kan dölja sig som person, alltså så att andra inte kan upptäcka att man är registrerad. alltså att ens namn inte kommer upp när man söker på det.

eller om man kan göra så att folk inte kan komma in på ens sida. eller om man tom kan dölja profilen? eller om man kan dölja vissa saker i allmänhet? tacksam för svar


   
Citera

helium:

sedan undrar jag om man kan radera saker man skrivit och så också?

Ja

helium:

och om man kan dölja sig som person, alltså så att andra inte kan upptäcka att man är registrerad. alltså att ens namn inte kommer upp när man söker på det.

Ja

helium:

eller om man kan dölja vissa saker i allmänhet?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mudaaaa:

och om man kan dölja sig som person, alltså så att andra inte kan upptäcka att man är registrerad. alltså att ens namn inte kommer upp när man söker på det.

Ja

helium:

hur gör man det isf

går inte det andra jag skrev..?


   
SvaraCitera

varför skulle man vilja dölja vissa vänner? [shake]
och ett tips: skriv inget du vill radera senare

det jag vet att man kan göra är att man kan välja om man vill att alla ska se ens logg/bilder/info eller om bara ens vänner ska kunna se dom


   
SvaraCitera

Det lättaste är ju att inte ha facebook alls [party]


   
SvaraCitera

helium:

hej jag undrar om man kan dölja antal vänner man har på facebook samt om man kan dölja vissa vänner och visa andra?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mudaaaa:

Nej

helium:

ch om man kan dölja sig som person, alltså så att andra inte kan upptäcka att man är registrerad. alltså att ens namn inte kommer upp när man söker på det.

men om man gör det så syns inte antal vänner och vilka väl? hur gör man det btw?


   
SvaraCitera

får jag fråga varför du vill dölja vissa vänner etc?[zzz]


   
SvaraCitera

Man kan väl inte avsluta sitt medlemskap där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

får jag fråga varför du vill dölja vissa vänner etc?

orkar inte förklara, hade varit bra om ni bara kunde svara på frågorna :S

Macktorsken:

Man kan väl inte avsluta sitt medlemskap där?

man kan men det ska visst vara väldigt komplicerat

Nintendo:

Det lättaste är ju att inte ha facebook alls

har jag inte heller men funderar på att skaffa


   
SvaraCitera

helium:

men om man gör det så syns inte antal vänner och vilka väl? hur gör man det btw?

På inställningarna kan man välja vilka saker man vill att de som man inte är vän med skall se.


   
SvaraCitera

helium:

man kan men det ska visst vara väldigt komplicerat

Vi försökte anmäla min kompis så hon var utesluten men det gick inte så bra. (Hon ville det)


   
SvaraCitera

helium:

orkar inte förklara, hade varit bra om ni bara kunde svara på frågorna :S

hade varit bra om du kunde svara på min fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hade varit bra om du kunde svara på min fråga

om du vet eller inte påverkar inte svaret på min fråga så ser ingen anledning att försöka förklara

Mudaaaa:

På inställningarna kan man välja vilka saker man vill att de som man inte är vän med skall se.

men ens vänner ser allt?


   
SvaraCitera
Kudhos

Macktorsken:

Man kan väl inte avsluta sitt medlemskap där?

Man kan inte riktigt avsluta medlemskapet, man kan avregistreras men det betyder bara att det inte finns något som händer på ens sida. Men man finns kvar ifall någon söker på en.

Sen kan man logga in igen ifall man vill börja facebooka igen.


   
SvaraCitera