Aviseringar
Rensa alla

Facebook funktionerna på UM.


Ämnesstartare

Ensamvargen:

aldrig (Du röstade på detta alternativ)
96.2% (25 st)

Tycker statistiken talar för sig själv. Youmeet lägger helt klart all energi på fel ställe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Tycker statistiken talar för sig själv. Youmeet lägger helt klart all energi på fel ställe.

Ja. Var 99% säker på att det var så här det låg till. Tycker dom kan ta bort det. Helt onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill se statistik på hur många gånger de har använts öht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja. Var 99% säker på att det var så här det låg till. Tycker dom kan ta bort det. Helt onödigt.

Man behöver ju inte ta bort det, men man kan ju ge fan i att lägga en massa tid på att utveckla nya funktioner som folk inte använder. Tycker gott de kan ta och fråga användarna vad de vill ha istället för att bara hitta på en massa trams.

Budolicious:

Vill se statistik på hur många gånger de har använts öht.

Ensamvargen:

(1 st)


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

aldrig (Du röstade på detta alternativ)

OF 5:

har adblockat dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Har adblockat dem.


   
SvaraCitera
Åtta

iddqd:

man kan ju ge fan i att lägga en massa tid på att utveckla nya funktioner som folk inte använder. Tycker gott de kan ta och fråga användarna vad de vill ha istället för att bara hitta på en massa trams.

Min gissning är att de på gameplayer ville ha skräpet. Eftersom gameplayer tycks vara youmeets flaggskepp så läggs även all energi där (se bara hur lång tid det har tagit dem att laga chatten - någonting som inte ens borde vara så krångligt).


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Min gissning är att de på gameplayer ville ha skräpet. Eftersom gameplayer tycks vara youmeets flaggskepp så läggs även all energi där (se bara hur lång tid det har tagit dem att laga chatten - någonting som inte ens borde vara så krångligt).

Nja. Ser inte ut som om gameplayer har skräpet. Dom har en liten "Gå med i gameplayers grupp på FaceBook" längst ner och det var allt jag kunde se.


   
SvaraCitera
Åtta

Ensamvargen:

Dom har en liten "Gå med i gameplayers grupp på FaceBook" längst ner och det var allt jag kunde se.

Huh. Underligt. Undrar varför de tror att vi på UM vill ha det, men inte gameplayer?


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

aldrig (Du röstade på detta alternativ)

De borde ta bort skiten, så idiotiskt dumt och ointressant. Jävla datanissar som satt dit skiten. Arg.[mad][mad][mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Undrar varför de tror att vi på UM vill ha det, men inte gameplayer?

De tror att vi är hjärndöda idioter...


   
SvaraCitera