Aviseringar
Rensa alla

Facebook-kontakter till MSN??


Ämnesstartare

Kan man på något enkelt sätt föra över sina facebook-kontakter till msn?? Är så jobbigt att gå in på varje kontakt och ta deras mailadress som inte ens går att kopiera utan man måste skriva ner den själv.


   
Citera

Naturligtvis går inte det, eftersom en mail-adress inte nödvändigtvis är ett MSN-ID.

RAEG på dagens förståndshandikappade ungdomar som inte ens förstår att email inte är samma sak som MSN-ID, eller att Hotmail inte är ett slutet system. (Hör jag frågan "vad är din hotmail" en gång till kommer blod att flyta...)


   
SvaraCitera

Varför ens vilja ha alla sina facebook vänner på sin msn?


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har en Mac så kan du ha Facebookchatten tillsammans med MSN och andra i programmet Adium 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

Oavsett om du kör Windows, Linux eller OSX så kan du ha Facebookchatten tillsammans med övriga chattprotokoll i programmet Pidgin.


   
SvaraCitera

Gentlernen:

RAEG på dagens förståndshandikappade ungdomar som inte ens förstår att email inte är samma sak som MSN-ID, eller att Hotmail inte är ett slutet system. (Hör jag frågan "vad är din hotmail" en gång till kommer blod att flyta...)

Ja, det är så hemskt. 😛


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Hör jag frågan "vad är din hotmail

Var inte det mer ett problem typ ÅR 1998???!


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Ja, det är så hemskt. 😛

Faktiskt, ja.

Klorofyl:

Var inte det mer ett problem typ ÅR 1998???!

Den ställdes ju, om än i andra ord, här i tråden.


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Faktiskt, ja.

Jag brukar bara svara "xxxxxx@hotmail.com" - fast jag har inte använt den på 5 år. Sedan undrar de varför jag aldrig är inne på msn. Jag svarar att jag är inne hela tiden.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera