Aviseringar
Rensa alla

Facebook på UM?


Ämnesstartare

Erik Nahlén:

För er som är missnöjda kanske vi bör påpeka att det inte är något användningstvång på funktionen [smile]

Det är fruktansvärt fult att den symbolen finns i alla jävla trådar. Detta är UM och inte facebook. Isåfall borde ni åtminstone fixa en inställning så att man kan välja om man vill se det eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Titta in UM:s grupp på facebook.

Ja jo, den vet jag. Men där outar man ju sig själv frivilligt om man går med. Lite skillnad. [crazy]


   
SvaraCitera

respons:

Synd att knapparnas utseende skär sig så mycket mot övriga sidan och dessutom tar en massa plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Synd att knapparnas utseende skär sig så mycket mot övriga sidan och dessutom tar en massa plats.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Riktigt störigt förövrigt att UM ska reklaminvaderas så enormt. Kan ni inte nöja er med att ha skiten vid sidan som förr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Riktigt störigt förövrigt att UM ska reklaminvaderas så enormt. Kan ni inte nöja er med att ha skiten vid sidan som förr?

Nej nu ska det bli cooooolt!!!!!!!!!![crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde jag råkat markera text två tre ggr blev irriterad då det dök upp hela tiden sedan såg jag att det var någe annat [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Nej nu ska det bli cooooolt!!!!!!!!!![crazy][crazy][crazy]

Lite sådär "freaky" och "ungdomligt" så kidsen klickar på länken. [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Åtta

respons:

Synd att knapparnas utseende skär sig så mycket mot övriga sidan och dessutom tar en massa plats. Lägg en textlänk nere bredvid "Visar hela tråden" eller liknande där det inte stör om ni tvunget måste ha med det. [zzz]

Precis vad jag tänkte. Att pimpa sin facebookgrej är väl en sak, men placeringen och utséendet var... Udda. UM har redan en grafisk profil för sina knappar (inte alldeles konsekvent, förvisso, men den finns i alla fall), så varför inte använda sig av den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Lite sådär "freaky" och "ungdomligt" så kidsen klickar på länken. [wink][wink][wink]

Ja playahead har ju lagt ner så nu måste um bli "det nya svarta"[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Ja playahead har ju lagt ner så nu måste um bli "det nya svarta"

Säg inte så [cry][cry][cry][cry][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Säg inte så [cry][cry][cry][cry][sad]

[cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan jaga bort alla snorungar! UM-dryghet-deluxe typ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa jösses va meningslöst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men kan ta klicka bort knapparna med adblock[cool]


   
SvaraCitera