Aviseringar
Rensa alla

facebook plus minus noll


Ämnesstartare

Varför går vänner upp och ner hela tiden !! äre så för er med? [cry] typ en minus en plus osv ... HUR LÖSER MAN DETTA?!? [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

ne[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går aldrig minus 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Går aldrig minus 😛

Men typ den går plus utan att någon lägger till mig. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du får mindre antal vänner så är det för att någon defriendat dig. dvs att någon suttit och tänkt typ "hmm, ne asha är ju jättejobbig, han kan jag ju inte vara vän med" och klickat på remove from friendlist.

du kan dock inte veta vem det är om du inte kommer ihåg alla du någonsin blivit vän med oxh kan se vem som saknas, typ[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

om du får mindre antal vänner så är det för att någon defriendat dig. dvs att någon suttit och tänkt typ "hmm, ne asha är ju jättejobbig, han kan jag ju inte vara vän med" och klickat på remove from friendlist.

Konstigt då att jag har plus en vän dagen efter, utan att jag fått en ny förfrågan. [tard]

Misstänker att det är folk som inaktiverar sina konton.. men vet inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Konstigt då att jag har plus en vän dagen efter, utan att jag fått en ny förfrågan. [tard]

men asså ofta man sitter och håller koll på exakt hur många vänner man har xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går bara plus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men asså ofta man sitter och håller koll på exakt hur många vänner man har xD

Jag har järnkoll [blush]. Men har alltid koll på massa saker, detta är bara en av många grejer. [tard]

Grejen är att jag har tagit bort 100+ vänner på fb men de händer fortfarande så [tard][tard][tard]

Någon som har en lösning!? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

går bara plus

Hur vet du det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Hur vet du det? [tard]

för att jag inte läste tråden ordentligt och missuppfattade[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Friend removals are not caused by a technical error on the site, as it is not possible for a friend to be removed without confirmation from one of the users involved. The issue you are experiencing is caused by one of the following reasons:

This person removed you from their Friend List, either intentionally or accidentally.
This person has deactivated their account, causing them to disappear from all Friend Lists. If they choose to reactivate their account, they will reappear on these lists.
[rolleyes]

SÅ HUR FAN FÅR MAN REDA PÅ VILKA JÄVLAR SOM DEAKTIVERAR SINA KONTON? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta bry dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sluta bry dig

http://open.spotify.com/track/7CP8zOPjBqKMEy5srj5eig [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BRA problem som måste lösas


   
SvaraCitera