Aviseringar
Rensa alla

Facebook?


Smilen
Ämnesstartare

Använder ni Facebook dagligen? Skulle ni vilja ha mer vänskap på sidan?


   
Citera

Använder FB bara för memes i princip.


   
SvaraCitera

Använde Facebook för att hålla mig uppdaterad om asiatiska serier och kommande evenemang men lägger inte till vänner och skriver ingenting längre om man inte har gjort något i sitt liv, som hittat lägenhet, bytt jobb. Det är dagligen Messenger.


   
SvaraCitera

Jag brukar kolla påminnelse om födelsedagar.


   
SvaraCitera


MVH,

sluta använda fisbuk

Hjärta


   
SvaraCitera

nej, jag har ingen användning för facebook förutom att se några inlägg från mina släktingar.


   
SvaraCitera
Berit

Skrollar igenom dagligen o använder messenger för att skriva till familjen


   
SvaraCitera

aa adda mig 🙂


   
SvaraCitera
Listus

Går in där några gånger om dagen och kollar klipp, gratulerar folk och snackar med folk pga jobb m.m.


   
SvaraCitera

Listus:
Går in där några gånger om dagen och kollar klipp, gratulerar folk och snackar med folk pga jobb m.m.

aa du verkar vara äldre än mig ser jag 😛


   
SvaraCitera

Jag är inne dagligen 🙂


   
SvaraCitera

Jag är inne några få gånger i månaden men jag har mer och mer övergett FacebookMycket glad


   
SvaraCitera
Listus

vincebruh:

aa du verkar vara äldre än mig ser jag 😛

Jag är 24 så det är jag nog, tror dock inte jag ser äldre ut då jag tränar och har tur med generna lol. Så jag ser inte ut som ett russin 😉


   
SvaraCitera

Kollar dagligen. Kollar mest vad som skrivs i gruppen för samhället jag bor i

Alltid någon surig tant som gnäller på något och det är väldigt underhållande att läsa. 


   
SvaraCitera

Jippi, fick precis en vänförfrågan och han är dödssnygg. Frågan är vad han vill när han ignorerade mig i början. Nu känns det mer vanligt med vänförfrågningar hit och dit. 


   
SvaraCitera