Aviseringar
Rensa alla

Facebookproblem


Ämnesstartare

"Please send us a copy of your photo ID so we can confirm your name. To learn more about why we require a copy of your ID and what types of ID we'll accept, please review the Facebook ID Policy."

Har någon annan fått detta högst irriterande meddelande vilket hindrar en från att logga in?


   
Citera
Ämnesstartare

Nä, loggar aldrig ut. 


   
SvaraCitera

Nej, jag har aldrig loggat ut.
Och har jag behövt logga in från en annan enhet, har aldrig sådana problem funnits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skicka det på epost till dem bara då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Nä, loggar aldrig ut. 

Loggades ut automatiskt Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Loggades ut automatiskt Ledsen

Har du typ en bild där som föreställer någon annan lr ngt annat än dig? kanske är ngn som har gjort upphovsrättsanspråk lr ngt Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller aha, det har med namnet att göra kske, har du något annat namn än ditt där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säkert virus 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Eller aha, det har med namnet att göra kske, har du något annat namn än ditt där?

Ja så är det ju, men det kan ju ej bara vara jag som ej heter mitt dopnamn liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja så är det ju, men det kan ju ej bara vara jag som ej heter mitt dopnamn liksom.

de andra kske har samma probz som dig nuuuuuuu. hmm nä vet ej. 

kontakta dem o fråååååååååga (fb själva alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men wtf.. Ofta de kräver att man ska heta sitt riktiga namn på FB, är ju asmånga som inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

de andra kske har samma probz som dig nuuuuuuu. hmm nä vet ej. 

kontakta dem o fråååååååååga (fb själva alltså)

http://www.facebookskolan.se/facebookskolan/index.php?page=kontaktformular-till-facebook

detta är det närmsta man kan komma tydligen uhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

http://www.facebookskolan.se/facebookskolan/index.php?page=kontaktformular-till-facebook

detta är det närmsta man kan komma tydligen uhu

hittade: thefacebookteam@support.facebook.com 

vet ej hur vida den är i bruk längre eller ej men värt ett försök kanske. (lämna ej ut lösen för att vara på den säkra sidan)  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hittade: thefacebookteam@support.facebook.com 

vet ej hur vida den är i bruk längre eller ej men värt ett försök kanske. (lämna ej ut lösen för att vara på den säkra sidan)  

fanks!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Men wtf.. Ofta de kräver att man ska heta sitt riktiga namn på FB,

Tanken är att man ska använda sitt riktiga namn ja. Därför man inte stödjer sådana där "tjänster"


   
SvaraCitera