Aviseringar
Rensa alla

Facebookstatus?!


Ämnesstartare

Hur ofta skriver du på FB, och vad skriver du om? Jag skriver knappt en status i månaden och de handlar om lite allt möjligt, ibland handlar dom om skolan och ibland är det någon dikt jag skrivit 😛 


   
Citera

Vet nog inte ens vad en facebookstatus är. Är det den rutan man kan skriva i direkt typ?


   
SvaraCitera

uppdaterar kanske en gång i månaden, oftast med någonting riktigt ointressant, typ ja


   
SvaraCitera

Aldrig besökt facebook, men jag ändrar status på skype iblandRodnar


   
SvaraCitera

Jag gör ungefär 2-3 poster varje dag. Skriver lite allt möjligt.


   
SvaraCitera
mynona

använder facebook till chatt och som en praktisk kontaktkanal. att skriva om sig själv osv kan lätt urarta till en avtrubbning som slutar med ett fullständigt utfläkande av all integritet


   
SvaraCitera

Postar typ en gång varannat år typ.

 


   
SvaraCitera

mynona:
använder facebook till chatt och som en praktisk kontaktkanal. att skriva om sig själv osv kan lätt urarta till en avtrubbning som slutar med ett fullständigt utfläkande av all integritet

detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag ibland tycker är lite jobbigt då jag skriver något är att jag inte vill att det inte ska uppfattas som skryt, trots att jag egentligen aldrig uppfattar någon av mina FB-vänners statusar som skryt 😛 Förresten, raderar ni också era inlägg om de inte får några likes? Jag gör... 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
använder facebook till chatt och som en praktisk kontaktkanal. att skriva om sig själv osv kan lätt urarta till en avtrubbning som slutar med ett fullständigt utfläkande av all integritet

Sant! 


   
SvaraCitera