Aviseringar
Rensa alla

Fackat problem..


Ämnesstartare

Hallå, har ett liiiitet problem på gång.

Det är så att en tjej tycker om mig, och jag tycker om henne. So far so good, som vanligt.

Men det är så att en av mina bästa vänner, som också är tjej, inte tycker om henne. Min vän är tillsammans med hennes ex, och dom har väl haft sina turer och bråk kring det där och en del annat. Min vän säger att hon har betett sig som ett jävla svin osv..

Och min vän säger att jag får göra vad jag vill med tjejen, men säger också att om jag satsar på henne så kommer hon inte umgås med mig lika mycket osv.. Men jag vill inte att hon ska umgås med mig mindre, så jag vet inte vad jag ska göra. Tycker ju om den där tjejen vafan, men min vän är ju en av mina bästa.

Någon som har ett par åsikter eller två? [bigcheers]


   
Citera

Dålig vän som ställer ultimatum och så. [sad]


   
SvaraCitera

klart som fan du ska låta din kompis bestämma vilka känslor du ska ha[tired]


   
SvaraCitera

snacka med din kompis 😮


   
SvaraCitera
ziiesh

suck för intriger och ännu mer suck för folk som gör intrigerna jobbiga. "gör du det så är inte jag din kompis längre" känns ju inte som det mest mogna eller genomtänkta man kan säga


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Min vän säger att hon har betett sig som ett jävla svin osv..

Vad än din TJEJvän kan uppfatta som svinaktigt, kommer du uppfatta som inget märkvärdigt alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näe, det ska hon ju inte, men det är så jävla irriterande när det blir problem så jag har en tendens att välja den lätta vägen, men jag vet inte den här gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julsh:

snacka med din kompis 😮

Jag har snackat med henne, det är det där hon säger som jag skrev, och jag tror inte hon kommer byta åsikt om jag tjatar mer, hon kommer nog snarare bara bli förbannad.


   
SvaraCitera

Dåligt att din vän inte kommer acceptera dig lika mycket bara för att du är (kär?) i någon som hon inte gillar? Ingen riktig vän att hon säger sådant. Säker på att hon inte är intresserad av dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Säker på att hon inte är intresserad av dig?

Njaa, intresserad vet jag inte.. Hon har ju egen pojkvän och det.. Men ja, jag vet inte riktigt vad det är hon tänker egentligen. Kan ju vara vad som helst. Eller så är det min egen paranoia som tror det.


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Njaa, intresserad vet jag inte.. Hon har ju egen pojkvän och det.. Men ja, jag vet inte riktigt vad det är hon tänker egentligen. Kan ju vara vad som helst. Eller så är det min egen paranoia som tror det.

Okej.
Men det är ändå inte schysst av henne att "hota" med att ni kommer mista eran vänskap(umgås minre?) bara för att du gillar den där tjejen.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Men det är ändå inte schysst av henne att "hota" med att ni kommer mista eran vänskap(umgås minre?) bara för att du gillar den där tjejen

Näe, det är väl inte det.. Lite skumt är det ju tycker jag också så vette fan. Hon påstår att dom inte gillar varandra, men vet inte riktigt, har märkt att tjejen jag gillar har försökt vara trevlig mot min vän åtminstone, så jag tror hon har skärpt sig lite. Nu borde bara min vän göra det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta handlar ju om dig, inte om vad din polare tycker och tänker.. prata med din bästa vän.. man kan inte rå för för att man är kär [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

noodlemantra:

svin

[chocked]


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Näe, det är väl inte det.. Lite skumt är det ju tycker jag också så vette fan. Hon påstår att dom inte gillar varandra, men vet inte riktigt, har märkt att tjejen jag gillar har försökt vara trevlig mot min vän åtminstone, så jag tror hon har skärpt sig lite. Nu borde bara min vän göra det också.

*håller tummarna*


   
SvaraCitera