Aviseringar
Rensa alla

Fackat problem..


Ämnesstartare

noodlemantra:

Min vän säger att hon har betett sig som ett jävla svin osv

Okej. Det är väl inte så jätte konstigt att hon säger det om det är hennes pojkväns ex?

Men samtidigt kanske hon inte tycker så mycket om tjejen (ex:et) och om det nu skulle bli något mellan dig och henne så, vill hon inte umgås med med dig så mycket när du är med henne. Men ni kan väl samtidigt fortfarande vara kompisar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatyouwant:

Men samtidigt kanske hon inte tycker så mycket om tjejen (ex:et) och om det nu skulle bli något mellan dig och henne så, vill hon inte umgås med med dig så mycket när du är med henne. Men ni kan väl samtidigt fortfarande vara kompisar?

Ja, alltså jag har inte begärt att min vän ska bli kompis med denhär tjejen, jag har inte ens sagt att dom behöver snacka med varandra, men det är väl bara tanken på mig och henne som får min vän att se rött eller nåt. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noodlemantra:

bara tanken på mig och henne som får min vän att se rött eller nåt

hehe okej [confused] vissa människor...


   
SvaraCitera

Skaffa lite självkänsla så vet du vad fan du ska göra


   
SvaraCitera

Gillar du tjejen ska du satsa! Din kompis måste accpeptera det! Däremot kan du ju gå med på att inte umgås med de samtidigt, vilket säkert inte de heller vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dålig vän som ställer ultimatum och så.

precis....
fast samtidigt kanske din vän menar just det att ni kommer umgås mindre eftersom du kommer umgås med din tjej, och din kompis ej vill hänga med henne. Men att din kompis kommer forts hänga med dej då du e ensam... vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag hoppas det.. Jag har iallafall bestämt mig för att satsa på tjejen, kör på det så får vi se vad som sker.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera