Aviseringar
Rensa alla

Fades


Ämnesstartare

Det handlar om att hitta sin yttre gräns, och fylla ut den. Rinner det över, då säger man stopp och häller tillbaka. Provokativ, spegelbländad man mitt på gatan letar överallt.
Det finns inte många skäl att leta tryggt, leta trakt. "Tre roller, tre torra rälsvägar för att frambringa en utomstående scen..."
Someone halfway down the clock made a great mistake. Someone had not sent the inner fake spasmic motor away.
170 kV neural överbelastning: han tänkte så att huvudet sprängdes. Blod överallt.
Och så var det vinter.
Januari.
Alla kan inte finna sin yttre gräns. En del måste finna sig i en obestämbar rymd, en idioti; där andra tältar bygger vi slott.
Rotera.
14 januari:
Det var något i hennes ögon som fick mig att tänka på den 15 januari. Vi skulle färdas genom ett annex och styras av en ofrivillig kraft. Jag hade aldrig gjort detta förut, men var övertygad om att det skulle vara något som var bra för mig. "Jag dokumenterar med minnet", tänkte jag.
Twice.
Fotografer samlades som en grupp myror kring nyheten. Kring nyheten skrev jag själv innan den ens var en nyhet. Ingen skulle få reda på hela sanningen, som vanligt.
Kombinera nytta med nöje och släng dig ut i universum!
Kombinera tvål med vatten för att mäta mängden oljud.
Och så var det vår.
Så en profession.
Utvecklad.
Monstruös.
Avbrott: torka av borden, vaxa däcken, klipp nageln triangel.


   
Citera
Ämnesstartare

Infraröd:

Kombinera tvål med vatten för att mäta mängden oljud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Januari.
Ett brev till Dig. Jag klipper maneln triangel till dig och jag har sparat kanterna noga i en litet askkopp. Nu kommer de, med brevet. GAMMAL BRODERAD JÖPARE på Tradera. Det är jag. Jennie Jöpare. Din kvinna.
Januari.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anteckning:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

BRODERAD JÖPARE

[blush]
älskar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

[blush]
älskar dig

Så du fick mitt brev! Som jag trodde, Men, Jag glömde att skicka med ett liten anteckning. Den hamnade i efterhanken. Jag vill berätta att jag har sett dig, att jag vet vem du är, att jag älskar dig. Det är vi två nu på riktigt Rasmus. Detta är anteckningen alltså och den hör väl till dig också nu kan man säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Detta är anteckningen

Det var det finaste du skrivit till mig. Minns dig. Minns mig. Vi har en eld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Det var det finaste du skrivit till mig. Minns dig. Minns mig. Vi har en eld.

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde det var en sån här du menade
Image


   
SvaraCitera

this thread makes no sense [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Januari.
Ett brev till Dig. Jag klipper maneln triangel till dig och jag har sparat kanterna noga i en litet askkopp. Nu kommer de, med brevet. GAMMAL BRODERAD JÖPARE på Tradera. Det är jag. Jennie Jöpare. Din kvinna.
Januari.

Januari.
Du förgyller dig verkligen. Myrstacken är inte nedtrampad livet till trots. Och du vill oss så gott. Jag vill att vi tar vara på detta.
Januari.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Januari.
Du förgyller dig verkligen. Myrstacken är inte nedtrampad livet till trots. Och du vill oss så gott. Jag vill att vi tar vara på detta.
Januari.

Januari.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Januari

Det var då den började att startade igång. Vår historia. Våren började blomma fram ur höstvärmen och jag kände hur hela maskinen skakade utifrån. Det var 30++ och ingen väntade på mig. Och ingen väntade på dig. Det var det som var målet med starten, att komma igång, att inte vänta framåt något mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daboom!
Fett på bröd!


   
SvaraCitera