Aviseringar
Rensa alla

färga från grådassigt cendré till typ fint och gyllenbrunt? 🙁


Ämnesstartare

har så tråkig hårfärg tycker jag och skulle vilja ha lite finare och med mer färg i osv, brukar tona det med gyllenbrun toning och det brukar funka bra tycker jag. men är så trött på att det alltid går ur så snabbt och att man knappt märker någon större skillnad riktigt ändå[sad] så är lite sugen på att färga det, men vågar jag göra det? är mest rädd för att det ska bli typ kolsvart i stället om jag lägger i brun färg i mitt redan ganska mörka hår. help me[sad]

eller så gör jag något radikalt och färgar det blått istället eller nåt.[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

köp ljusbrun så blir det inte svart [smile] kolla på förpackninarna, på där dom jämför hur det ser ut med olika ursprungsfärger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

köp ljusbrun så blir det inte svart kolla på förpackninarna, på där dom jämför hur det ser ut med olika ursprungsfärger

men sånnadär kan man ju aldrig lita på! gjorde det en gång och då blev det kolsvart med grönt i, trots att det stod att jag skulle bli gyllenbrun[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

men va äre merej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men va äre merej

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blek först o färga med varm o ljus brunfärg sen? kanske lite rödaktig brun för att riktigt få bort grånyansen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej cendré är övermänniskans, det transkontinentala fullblodets, hårfärg

den sämsta färgen att färga bort och den oftast bortfärgade =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gjorde det en gång och då blev det kolsvart med grönt i, trots att det stod att jag skulle bli gyllenbrun

det är bra om det finns lite röda pigment i den bruna färgen! annars finns risken att det blir så som du sa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

nej cendré är övermänniskans, det transkontinentala fullblodets, hårfärg

den sämsta färgen att färga bort och den oftast bortfärgade =(

haha va [sad] tycker den är så himla tråkig bara!

ehd igen:

det är bra om det finns lite röda pigment i den bruna färgen! annars finns risken att det blir så som du sa

men vill inte ha svart öht[sad]

oatsreuvaue:

blek först o färga med varm o ljus brunfärg sen? kanske lite rödaktig brun för att riktigt få bort grånyansen

haha "grånyansen" låter som att jag är 40 år typ[blush] har bara tråkig hårfärg hallå inte gråhårig[sad]

men mmh, vill nog inte hålla på och bleka och färga och ha mig i onödan tror jag, så lätt att det blir konstigt och onaturligt då. ska nog hålla mig till toning tills jag hittar mitt kall i någon crazy hårfärg[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men vill inte ha svart öht

köp bruuuun [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

färgar det blått istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svart hår är ju coolt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skall fan färga håret svart igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då kommer folk tycka att jag är urhäftig och vråltuff


   
SvaraCitera