Aviseringar
Rensa alla

Färga håret blått och turkost på mellanblont hår?


Ämnesstartare

Efter jag blekte skiten blev det såhär, eller nåt dära.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=97jiqh&s=8#.U8hL8Pl_sZk

Tänkte skaffa denna hårfärgen. Men vettefan om det kommer se bra ut med den hårfärgen jag har nu.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=20jpk6&s=8#.U8hO9Pl_sZk

Nån som är bra på sånt shit och kan hjälpa lite?


   
Citera
Ämnesetiketter

Geiger borde kanske veta, hon har ju blått hår. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Geiger borde kanske veta, hon har ju blått hår. 

Ska höra med bruden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oi.


   
SvaraCitera

Ah, jag har haft både turkost och lite mörkare blå. Det blir inte snyggt om det inte är vääldigt ljust, du måste bleka mer. 

Btw, aslöjligt användarnamn. Knark är inte så jävla häftigt när man pundat ett tag.


   
SvaraCitera

Tycker att du skall använda atomic turqouise (manic panic) om du vill ha ljust turkost, för mörkare turkost tycker jag du skall prova woodoo blue (manic panic) det har jag nu.


   
SvaraCitera

Det finns ett samband mellan knarkbruk och valet av blå hårfärg, mycket intressant. 


   
SvaraCitera

S3ON: Det finns ett samband mellan knarkbruk och valet av blå hårfärg, mycket intressant.

Hade varit ren ett tag när jag färgade håret turkost! Men var full hela tiden efter som att jag tände av från opiater, värsta jag varit med om.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Hade varit ren ett tag när jag färgade håret turkost! Men var full hela tiden efter som att jag tände av från opiater, värsta jag varit med om.

Du borde åka runt på skolor och föreläsa om dina negativa erfarenheter och sådär! Glad


   
SvaraCitera

S3ON: Du borde åka runt på skolor och föreläsa om dina negativa erfarenheter och sådär! Glad

Nä, det är nog inte min grej riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Tycker att du skall använda atomic turqouise (manic panic) om du vill ha ljust turkost, för mörkare turkost tycker jag du skall prova woodoo blue (manic panic) det har jag nu.

Hade varit snyggt med båda. Ljus turkos lugg och sen lite mörkare blå i resten av håret.

Drog till affären och köpte hem fel färger. Så nu sitter man här med vit lugg och lilarosa hår.

Vet du hur länge en oöppnad burk håller btw?


   
SvaraCitera

Pundarjävel: Vet du hur länge en oöppnad burk håller btw?

En oöppnad burk manic panic? Tror ej de blir direkt dåliga, mina har stått öppnade i minst två månader och är helt ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

En oöppnad burk manic panic? Tror ej de blir direkt dåliga, mina har stått öppnade i minst två månader och är helt ok.

Gött. Kunde inte låta bli att köpa hem ett par stycken efter att ha dratt en sväng mot Shock.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

S3ON:
Det finns ett samband mellan knarkbruk och valet av blå hårfärg, mycket intressant. 

.. min morsa har aldrig knarkat vad jag vet Arg


   
SvaraCitera

PMR:

.. min morsa har aldrig knarkat vad jag vet Arg

Hahah, har hon blått nu?? Förvånad


   
SvaraCitera