Aviseringar
Rensa alla

Färga ögonbrynen från svarta -> bruna


Ämnesstartare

Var cool och köpte brun ögonbrynsfärg, sedan så säger min syster nu att man måste bleka ögonbrynen först då jag har svarta. Och att jag måste ha speciell färg till ögonbrynen för det också men jag har aldrig sett någon sådan[mad]. Stämmer det osv för det står inget om det i bruksanvisningen[blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hahaha vadå färga ögonbryna från svart till BRUN? värsta skillnaden lixom x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

hahaha vadå färga ögonbryna från svart till BRUN? värsta skillnaden lixom x)

Men ja[sad]


   
SvaraCitera

Tror inte att det går att färga från svart till brun faktiskt. Det finns en anledning till varför blekning finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Tror inte att det går att färga från svart till brun faktiskt. Det finns en anledning till varför blekning finns.

[sad]
Finns det blekning för ögonbrynen, eller går det bra med vanlig hårfärg där eller dör mina ögonbryn då?[sad]


   
SvaraCitera

Lifegoeson:

[sad]
Finns det blekning för ögonbrynen, eller går det bra med vanlig hårfärg där eller dör mina ögonbryn då?[sad]

Tror det ska finnas blekning. Jag färgar mina ögonbryn med vanlig hårfärg men jag vet inte om vanlig hårblekning kanske fräter sönder dina ögonbryn [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Tror det ska finnas blekning. Jag färgar mina ögonbryn med vanlig hårfärg men jag vet inte om vanlig hårblekning kanske fräter sönder dina ögonbryn [sad]

Vad läskigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh varför? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Meh varför? [shake]

Vill inte ha så markerande ögonbryn, sedan så tycker jag att jag ser helt ond ut i svarta.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

Vill inte ha så markerande ögonbryn, sedan så tycker jag att jag ser helt ond ut i svarta.[sad]

Jaså. [sad] (själv måste jag säga att framträdande ögonbryn tenderar att vara ett plus)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

(själv måste jag säga att framträdande ögonbryn tenderar att vara ett plus)

Image

Giggity, giggity. Alright


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du ha bruna ögonbryn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Jaså. [sad] (själv måste jag säga att framträdande ögonbryn tenderar att vara ett plus)

Jag tycker inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Varför vill du ha bruna ögonbryn?

Lifegoeson:

Vill inte ha så markerande ögonbryn, sedan så tycker jag att jag ser helt ond ut i svarta.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina ögonbryn är bra som dom är


   
SvaraCitera