Aviseringar
Rensa alla

Färgglada kläder + accessoarer


Ämnesstartare

Hejsan!
Jag har tittat runt lite på internet men har inte hittat någon bra sida där de har färgglada och roliga t-shirtar och accessoarer. Tänk lite j-pop-inspirerat. Skulle vilja ha fler kul grejer.

Gärna svenska hemsidor, men engelska och amerikanska går också bra, bara inte frakten är för hög!

Lägger in en bild på en t-shirt jag har så får ni lite en idé om vad jag är ute efter 🙂

ttröja.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Affären New Yorker har ju lite det stuket på sina kläder. Även Carlings inom viss mån.


   
SvaraCitera

finns en skitbra affär i gamla stan. tror den ligger på typ lilla nygatan. den har nog precis de du söker 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

finns en skitbra affär i gamla stan. tror den ligger på typ lilla nygatan. den har nog precis de du söker 😛

Jag bor i Göteborg :p


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Zoovillage kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Affären New Yorker har ju lite det stuket på sina kläder. Även Carlings inom viss mån.

hejkattunge:

Zoovillage kanske?

Nja, inga av dem passade in så bra :/ Tänker mer på sånnadär indie-shoppar där de har örhängen som ser ut som cupcakes och sånt. Dä brukar det finnas en del. Men jag hittar inga bra sånna just nu 🙁


   
SvaraCitera

misfits:

Nja, inga av dem passade in så bra :/ Tänker mer på sånnadär indie-shoppar där de har örhängen som ser ut som cupcakes och sånt. Dä brukar det finnas en del. Men jag hittar inga bra sånna just nu 🙁

Irl-butiker eller nätet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Irl-butiker eller nätet?

Ute efter nätbutiker 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

www.threadless.com [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exceru:

www.threadless.com [y]

Brilliant! 5-dollarströjor :0

Har du beställt därifrån, hur är frakt och så? går det fort? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

http://www.shanalogic.com/
kanske

oh, precis vad jag var ute efter! 🙂


   
SvaraCitera

www.kawaiidesign.se


   
SvaraCitera

misfits:

Jag bor i Göteborg :p

meh 😛 orka bo där.
men när du kommer hit så vet du att den finns 😀
affären har hur många olika väsor som helt och modeller. det finns typ axelväsor med pacman/glassar/tecknade djur/massa saker.

tshirts med olika färger och möster. sen massa schalar o sånt såklart


   
SvaraCitera