Aviseringar
Rensa alla

Fäster jag mig för snabbt?


Ämnesstartare

Jag har dyslexi så snälla fastna inte på fel stavningar och särskrivningar. Med det sagt, dags att berätta om mina problem. Som titeln säger så fäster jag mig väldigt väldigt fort. Det är fantastiskt för vänner då alla känner sig omtyckta från starten men för förhållanden är det väldigt VÄLDIGT svårt.

Så för att stoppa detta i ett pågående scenario, jag och en kille träffades på Grindr. Vi skrev lite och han verkade jätte trevlig, och han tyckte detsamma. Han sa att han letade efter en gay experience och kanske något mer. Jag frågade efter hans snap och han skapade en snap enbart för att jag frågade. Vi har skrivit i totalt 3 dagar, snackade med honom i 6 timmar för en dag sedan. Jag har fäst mig, jag är såld på honom jag är kär.

Det har alltså tagit 3 dagar och jag är beredd på att bli tillsammans med honom. Men 3 dagar??? Så har det varit med alla andra jag skrivit med också. Och det värsta av allt? Det gör väldigt väldigt ont då de lämnar mig.

Någon som känner igen sig? Vad är det för fel jag gör? Om detta är ett riktigt problem hur kan jag ändra på det? Jag är sjukt kär i honom, mår illa, vet inte vad jag ska göra... Hjälp mig


   
Citera

Jag tycker 3 dagar är för snabbt. Men känner ni båda er redo så är det väll inget fel med inleda en relation


   
SvaraCitera

Anton_pj:
Jag tycker 3 dagar är för snabbt. Men känner ni båda er redo så är det väll inget fel med inleda en relation. Jag är också gay

Jag tycker också tyvärr att tre dagar kan vara lite för snabbt, jag vet tyvärr inte hur man kan hindra det. Det är bara så det är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anton_pj:
Jag tycker 3 dagar är för snabbt. Men känner ni båda er redo så är det väll inget fel med inleda en relation

Otto Ottson:

Jag tycker också tyvärr att tre dagar kan vara lite för snabbt, jag vet tyvärr inte hur man kan hindra det. Det är bara så det är. 

Update, nu är vi iallafall tillsammans


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?:

Update, nu är vi iallafall tillsammans

Trevligt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu en update, efter lite mindre än två månader tog det slut, han visade sig ha varit otrogen osv. Därefter skaffade jag mig en Katy och livet är bra nu (5 månder sen jag träffade honom nu) 


   
SvaraCitera