Aviseringar
Rensa alla

Fågelbröst


Ämnesstartare

Kurupt:

det är min mage där syns det inte så mycket man tror det är magmuskler, men titta noga längst upp de är inte magmuskler utan 2 knölar typ 😛

är det det som är.. eh, fågelsaken? isf tror jag att jag också har det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kurupt:

mm visst det låter roligt och ni behöver inte skriva massa
trams här om det, för dom som lider av det tycker inte det är rolig

Tur att du sa det, för det brukar stoppa umare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, visste inte ens att det fanns [crazy] men jag ser inget på bilden.. kanske bara är blind. [smile]

hursomhelst låter det inte alls kul...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har det, fast bara på ena sidan, vilket jag tycker gör att det ser värre ut... :/ Har opererat mig i spanien men det har kommit tillbaka, dock lite mildare än det var innan. När jag spänner magmusklerna syns det nästan ingenting, så jag undrar om det kanske går att träna så att det inte syns. [surprised] Annars funtar jag på att operera mig igen, fast i Tyskland.

:

vill även veta om det
blir värre, eller de är som det är?

Det kan bli värre sålänge bröstkorgen växer. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade det,opererade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har fågelbröst och har haft det hela mitt liv. Det syntes mer förut men nu när jag fått bröst så syns det inte mer än att man typ inte får någon "Klyfta" när man har linnen, bikini o.s.v
Har lite problem med det ibland för att som.. bröstbenet och revbenen blir ömma i fästena om jag ligger konstigt länge eller liknande ^^ annars funkar det bra och ajg är så van vid det att jag inte stör mig på det.

Btw tycker jag om lite typ, egenheter eller vad man nu säger, det gör som alla unika 8)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag tror jag har fågelbröst har jag det se på bilderna!!! snälla skriv om jag har det lr om det ser konstigt ut Please!![smile]


   
SvaraCitera

Hejsan! Jag har funderingar över det här med trattbröst och fågelbröst. Min pojkvän har någon konstig variant som inte liknar varken det ena eller det andra! Vi har googlat på bilder för att hitta något namn på vad det som har har skulle kunna vara för något men inte funnit något alls. Jag brukar kalla det för "spets". Har haft två pojkvänner tidigare som också haft "spets", vilket sammanträffande [tard]

Hursomhellst tycker jag att det är sött. Men jag (och han) är nyfikna på vad det kan vara för något.. Eftersom jag haft två killar tidigare med samma, kan det ju inte vara så ovanligt.

Jag har dock aldrig träffat någon (som jag vet) har trattbröst eller fågelbröst.

Tratt = bröstkorgen går innåt
Fågel = det är som två benbitar i mitten av bröstkorgen som sticker ut.

"Spets" = Ena sidan av bröstkorgen sticker ut mer än den andra. Kan döljas av vältränade "tuttmuskler". Men detta sitter alltså inte i mitten av bröstkorgen som på fågelbröst,utan enbart på ena sidan. I hans fall på höger sida.

Någon som känner igen sig? Han är inte så pigg på att bifoga ett foto så jag försöker förklara så gott jag kan..

Mvh Anne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har också fågelbröst, men jag är tjej.
jag mår väldigt dåligt av det, och vågar inte visa mig i bikini eller något liknande. det är hemskt, och jag vill bara bort med det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsan, är detta också pectus carinatum? (bilden är lite photoshoppad så att man ser bättre)[rolleyes]Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar revben och jag är helt seriös.


   
SvaraCitera

Okej. Det här har spårat ur. Vart är alla?

Vi kör

-Nummer 1: Utvecklas det efter ett tag vingar? Finns det någon som ä gammal fågel människa som kan svara på detta. Tacksam för bilder.

Nummer 2: Haha! Har dina pojkvänner spets? Holy fuck! Otippat!!

Nej men seriöst. Det kan va Fågelinfluensan

Sådärja[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Okej. Det här har spårat ur. Vart är alla?

Vi kör

-Nummer 1: Utvecklas det efter ett tag vingar? Finns det någon som ä gammal fågel människa som kan svara på detta. Tacksam för bilder.

Nummer 2: Haha! Har dina pojkvänner spets? Holy fuck! Otippat!!

Nej men seriöst. Det kan va Fågelinfluensan

Sådärja[bigcheers]

XD

Nä, men seriöst... Dold text: var är fjädrarna? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apropå kyckling...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men för i helv.... kan inte någon svara på frågan istället för kommentarer som "Utvecklas det efter ett tag vingar?" (-.-')


   
SvaraCitera