Aviseringar
Rensa alla

Fågeltråden


Ämnesstartare

Här kan ni skriva allt ni vill om alla fåglar i världen, ställa viktiga frågor och diskutera fåglars beteenden mot oss människor och mot andra djurartr till exempel vis lejon.

Eller kanske fråga tex: dricker fåglar vatten när de flyger långt (eller är det massa lagrat fett som står för energiförbrukningen)?

Elelr kanshi; skiter de i om en gängmedlem typ faller o dör (alt. blir uppäten av en val) när de är på resande vinge??

jag förväntar mig att tråden klistras, väldigt fint initiativ för oss fågelälskare

[love]
Image


   
Citera
Ämnesstartare

precis allt om fåglar? [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs obs

ohYEA_:

Eller kanske fråga tex: dricker fåglar vatten när de flyger långt (eller är det massa lagrat fett som står för energiförbrukningen)?

ohYEA_:

Elelr kanshi; skiter de i om en gängmedlem typ faller o dör (alt. blir uppäten av en val) när de är på resande vinge??

seriösa frågor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

precis allt om fåglar? [censur]

jadå, avslöja dock ej hemliheter


   
SvaraCitera
loita

jag har haft en vuxen skata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång såg jag en and som våldtog en annan and, medan de andra änderna såg på ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr ohyea_ är finaste parakiten asså[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Den finaste som finns[love] Vill ha en tam sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

jag har haft en vuxen skata

vikken färg? : Pp

Ending Jon:

En gång såg jag en and som våldtog en annan and, medan de andra änderna såg på ;/

de lär sig av oss människor så snabbt


   
SvaraCitera

jag har alltid undrat detta, när fåglar flyger så viftar dom mycket på vingarna betyder detta att dom flyger


   
SvaraCitera

??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

de lär sig av oss människor så snabbt

Ja, speciellt myskankor ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

avslöja dock ej hemliheter

okej du är så gullig när du stavar fel på saker [crazy] [love]
tänkte på ordet '' hemliheter '' [blush]


   
SvaraCitera
loita

ohYEA_:

vikken färg? : Pp

erm... svart och vit? xD är väll de enda de kan vara? xD
den hade missbildad fot och kunde inte flyga för den kunde inte landa, så jag tog hem den och lärde den flyga, så släppte jag ut den och och den kom tillbaka till balkongen då och då 🙂 så kunde man(eller jag) hålla den, den satt på handen, de var sjukt coolt faktiskt, dödar mig själv för att inte tagit bilder


   
SvaraCitera
loita

Slashy:

jag har alltid undrat detta, när fåglar flyger så viftar dom mycket på vingarna betyder detta att dom flyger

många misstolkare detta, de andas


   
SvaraCitera